Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ideeën voor bruidjes-feest

  23-7-2009 14:51:45
Hopelijk is dit niet al te off-topic voor dit forum maar het heeft in ieder geval met bruidjes te maken.
Binnenkort geven wij nl een feestje waarbij getrouwde bruidjes terug eens hun trouwkleed aantrekken.
We hebben al veel enthousiaste reacties gekregen en het zal leuk zijn zoveel koppels terug in trouwkostuum tesamen te zien.
Alleen ben ik er nog niet 100% aan uit wat we kunnen doen als dans of act met deze bruidjes
Iemand originele ideeën???
Een medley van al hun openingsliedjes bvb lijkt me te lang duren aangezien we al 14 koppels hebben

Dirk
14-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1071


Christel
30-6-2007
 Meld misbruik24-7-2009 16:02:30

Hallo Dirk

wat een super idee!
wij hebben in september ook zo een feestje met alle vrienden waar we ons trouwkleren moeten aandoen.

in alle geval, ik vind dat best kunnen hoor dat elk zijn openingsdans nog eens hoort
het zijn toch maar 14 liedjes?
anders een beetje spreiden over heel de avond hé
misschien kan je op een scherm of op witte muur, wat foto's projecteren van iedereen tijdens zijn dag(dan moet je wel aan alle foto's geraken natuurlijk)
Je kan ook een moment inlassen waar je je huwelijksgeloften vernieuwd of zoiets
een soort verklede pastoor die vooraan staat en dan moeten ze op de bruiloftmars naar voren gaan en hun geloften vernieuwen..(één gemeenschappelijke tekst)

groetjes
christel



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...