Nu Online
Momenteel zijn er 34 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen laten uitrekken

  22-7-2009 10:27:01
hey bruidjes,

heeft er iemand ervaring met het laten uitrekken van haar bruidsschoentjes? Die van mij zaten perfect in de winkel maar nu.. o jeeeee!!! zeer!
blijven deze hun vorm houden na het uitrekken?

alvast bedankt!
Valérie

Valérie
3-12-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2565


Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik22-7-2009 11:17:49

kan je ze niet meer wisselen ?



liesbeth
22-8-2009
 Meld misbruik22-7-2009 11:23:27

Volproppen met vochtig papier of vochtige keukenrol of kranten.. Ooit ook te kleine schoenen gehad en deze gouden raad van tante kaat heeft me prima geholpen!



liesbeth
22-8-2009
 Meld misbruik22-7-2009 11:23:28

Volproppen met vochtig papier of vochtige keukenrol of kranten.. Ooit ook te kleine schoenen gehad en deze gouden raad van tante kaat heeft me prima geholpen!



Valérie
3-12-2009
 Meld misbruik22-7-2009 11:42:19

nee ehb ze al 3 maand geleden gekocht ofzo en toen zaten ze als gegoten maar ja, dan doe je die ook maar even aan. heb ze al aangedaan tijdens het strijken maar na een half uur doen ze echt zeer... tis thans heel goede kwaliteit. ze komen van van loock maar ja... te klein... ik zal dat met dat papier eens proberen maar wil ze echt niet beschadigen. hoe lang moet dat er in?



Sofie

 Meld misbruik22-7-2009 11:49:09

je kan ze gewoon bij de schoenmaker "op de leest" laten zetten, dat doe ik vaak met mijn gewone schoenen en helpt echt wel + zeker geen beschadiging hoor!



daisy
3-9-2010
 Meld misbruik22-7-2009 13:15:40

mijn oma stopte vroeger de schoenen vol vochtig papier en dan zo de diepvries in. dat werkte wel, dus misschien het proberen waard?

groetjesss



Saskia
18-4-2009
 Meld misbruik22-7-2009 16:15:24

Die van mij zaten achteraan en bovenaan als gegoten, maar vooraan waren ze te smal. Ik heb de schoenmaker uitgelegd wat het probleem was en die heeft ze op de leest gezet, maar toen ik ze terugkreeg was de rand uitgerokken. Die paste dus niet meer mooi en de schoenen zagen er in mijn ogen uit als een afgedragen paar. Echt jammer. Uiteindelijk viel dat natuurlijk niet op onder een lange jurk en ik heb ze wel de hele dag aangehouden.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...