Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verjaardag meme op trouwdatum

  21-7-2009 22:32:27
hey (toekomstige) bruidjes,

ik heb een vraagje, wij trouwen op 07/08/09 (minder dan een maandje nog!), op deze dag is mijn meme jarig, zij wordt dan 74. Hebben jullie ideetjes om op deze dag ook haar eens in de 'spotlight' te zetten, zou dit op het avondfeest willen doen, maar heb niet echt een idee hoe?

Groetjes.

Cynthia

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 806


Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik22-7-2009 9:06:58

Hoi!

Wij hebben iets gelijkaardigs 'aan de hand'. Mijn zoontje wordt op onze huwelijksdag (ook 7 augustus trouwens!) net tien. Dus ook voor hem is het een grote dag ;o)

We polsten al eens of hij een favoriete taart had... En de dj brengt zeker "Happy birthday" mee.
Maar verder dan dat geraakten we nog niet...

Als iemand toffe ideetjes heeft, laat komen!

Grtjs, Sabrina



Ans
8-8-2009
 Meld misbruik22-7-2009 9:11:09

Ook wij hebben dat 'probleem'.
Bij ons het het mijn getuige die die dag jarig is, en ook een goede kameraad van mij EN een goede kameraad van mijn vriend (die 30 wordt, dus dat is ook al speciaal op zich). Dus wij hebben drie jarigen op ons feest en we willen dus ook iets doen, maar weten niet goed wat...
En ook hier begint de tijd de dringen (8-8-09)

Groetjes
Ans



sophie
14-8-2010
 Meld misbruik22-7-2009 13:04:51

onze dj heeft gevraagd of er iemand jarig is die dag, maar bij ons is dat niet het geval. hij zou die dan extra in de spotlight zetten.

persoonlijk zou ik iets doen met het dessert moest er iemand op onze trouwdag verjaren.



daisy
3-9-2010
 Meld misbruik22-7-2009 13:17:31

wij trouwen op 3-9-2010 en dan is mijn toekomstige ook net jarig, alsook zijn schoonbroer dus daar moeten we ook nog over brainstormen.

grtss



Saskia
18-4-2009
 Meld misbruik22-7-2009 16:19:37

Toen ik zelf op mijn verjaardag naar een trouwfeest van een goeie vriendin ging, had ze voor mij een boeketje bloemen gekocht. Ik was heel blij verrast, want ik had helemaal niet verwacht (en zelfs niet gehoopt) dat ze daar op haar trouwdag aan zou denken.



Mieke
25-7-2009
 Meld misbruik22-7-2009 19:54:40

Hallo,

wij zijn enkele weken geleden op een trouwfeest geweest waar een nichtje van de bruid jarig was.
Eerst hadden ze de bruidstaart laten binnenkomen en aangesneden. Toen die daarna terug naar de keuken ging om te laten versnijden lieten ze de dj het nichtje naar de dansvloer roepen en lieten ze de verjaardagstaart aanrukken met een bijpassend liedje...
Misschien een ideetje.

Mieke
25/07/09


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...