Nu Online
Momenteel zijn er 275 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

instrumentele nummers kerk

  19-7-2009 15:19:58
hallo iedereen,

in september is het zover. We zijn bij de priester geweest met ons misboekje en hij had graag op twee momenten een instrumenteel nummer gehad. Kennen jullie mooie instrumentele nummers?

groetjes,
Lorianne

Lorianne

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 929


Krista
30-5-2009
 Meld misbruik19-7-2009 15:31:26

Hey Lorianne,

Wij hadden een instrumentaal intredelied: Love theme from Romeo & Juliet, versie van André Rieu (viool). De versie van Henri Mancini (piano) is ook heel mooi. Tijdens de communie hebben we 2 instrumentale nrs. uit Titanic gebruikt.

Groetjes,
Krista
reeds 50 dagen getrouwd :)



SOFIE

 Meld misbruik19-7-2009 20:54:32

Voor het binnenkomen van de kerk zullen wij voor muziek kiezen van Lord Of The Rings.

andere keuzes waren:
* For the love of a princess uit Braveheart
* Alan Silvestri - Forrest Gump theme (voor de kerk binnen te komen)
* op You tube vind je ook wel klassieke (maar mooie muziek). Eventueel eens zoeken naar muziek van André Rieu.




claudia
15-12-2012
 Meld misbruik19-7-2009 22:49:12

muziek van yiruma vind ikzelf heel mooi. vb river flows in you. Kan je al vinden op youtube als je het eens wil horen



tami
26-6-2010
 Meld misbruik20-7-2009 16:53:33

Beste Lorianne,

ken jouw smaak natuurlijk niet, daarom geef ik je een paar nummers die je op YouTube eerst kan beluisteren :

- "Die Moldau" van Bedrich Smetana (Ma Vlast Moldau Kubelik Czech 1990 op YouTube is een prachtige uitvoering. Wel even langer dan 1 minuut luisteren, dan wordt het pas mooi.
"Adagio" in G Minor van Albinoni
- "Elvira Madigan" (Piano Concerto N° 21 -Andante) van Mozart
- "Für Elise" van Beethoven
- Fantaisie impromptu op 66 van Chopin (door Yundi Li)
- Canon in D groot van Pachelbel
- "Les Préludes" van Franz Liszt

Hopelijk vind je hiertussen wat bruikbaars.
Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...