Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

7-8-'09

  18-7-2009 18:20:43
wie trouwt er nog op 7-8-09? de spanning begint hier al op te lopen!! we zijn al bijna klaar met het klaarmaken van ons huis, het verven is uiteindelijk toch zo goed als gedaan...
Er zijn ook wat dingen die minder goed verlopen. ons vervoer heeft afgezegd dus we hebben een andere auto moeten regelen. de trouwringen zijn nu al intussen van mei in de maak, maar omdat de goudsmid een dipje heeft gehad moeten we nog een week wachten!! ik heb ook een redelijk oudere familie (ben 23j jonger dan mijn zus) met als gevolg, veel tante's en nonkels wat 70+ zijn. Nu is vorige week mijn tante palliatief verklaard en mijn nonkel heeft een herseninfarct gekregen. ik vrees dat mijn tante niet lang meer zal leven, en heb ook beetje bang als ze vlak voor of op de dag van de trouw zou sterven, hoe gaat de familie zijn? hoe gaat de sfeer zijn? of ze de trouw nog zal meemaken vrees ik van niet...
ik wil niet egoïstisch overkomen maar dat zorgt allemaal voor extra stress!! weet echt niet hoe ik alles moet plaatsen...

Ester

Ester
7-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 944


Jessica
3-7-2010
 Meld misbruik18-7-2009 18:36:51

Hallo

ja we kunnen veel voorbereiden, maar op zo'n gebeurtenissen is een mens nooit voorbereid. Het is moeilijk, maar probeer er voor jullie zelf het allerbeste van te maken.
Veel succes!
groetjes
Jessica
3 juli 2010



s
1-6-2007
 Meld misbruik19-7-2009 0:00:55

Ester:
Ik kan begrijpen dat zieke mensen voor stress zorgen waar je uiteindelijk toch niets aan kan doen.
Hou dat gewoon in je achterhoofd: je kan er niets aan veranderen. Je er meer zorgen over maken gaat je tante niet helpen.

Als er iemand voor je trouw sterft is dat inderdaad echt niet leuk, maar meestal kan de familie voor één dag zijn verdriet opzij zetten (behalve de mensen van dat getroffen gezin dan) en toch gewoon meefeesten.

Mensen snappen ook wel dat jullie dag er aan komt en dat je dat niet zomaar verplaatst.

Ik heb een collega waarvan vrijdag's de grootvader is begraven en zaterdag's was hun trouw. De getroffen familie heeft gewoon die zaterdag hun verdriet opgeborgen en mee gefeest.



tamara
7-8-2009
 Meld misbruik19-7-2009 11:21:14

hoi wij trouwen ook op 07-08-09 en hebben ook al redelijk wa stress.ge bent bang dat er iets zal mislopen of iets vergeten wordt. zal blij zijn als onze grote dag er is
groetjes tamara



nathalie
9-9-2009
 Meld misbruik19-7-2009 16:57:10

Hoi Ester,
Ik kan je heel goed begrijpen.
Wij trouwen 09-09-09,( dan zijn we 9 jaar samen) dat hadden wij drie jaar geleden al afgesproken.
Helaas is mijn vader ziek geworden en hij is 27-06-09 overleden. Het is een heel dubbel gevoel, want eenerzijds ben je heel verdrietig en anderzijds heel gelukkig.
Eerst hadden we gedacht om het huwelijk uit te stellen,maar het wrong omdat het voor ons toch een hele speciale datum was en we hadden er al heel lang naar uitgekeken. Ik voelde mij een egoist...
Eigenlijk of je twee maanden na het overlijden van een dierbare trouwt of een jaar of twee later het gaat toch altijd een beetje moeilijk zijn. Voor hij gestorven is heb ik hem gevraagd of hij wou dat we het huwlijk zouden uitstellen, hij vond dat het moest plaats vinden.
Ik ben er toch van overtuigd dat hij bij ons zal zijn op onze dag. Ik vernoem hem in mijn speach. We gaan feesten en plezier maken omdat ik er zeker van ben dat hij het zo zou gewild hebben.

Je trouwdag is toch een speciale gebeurtenis... geniet er met volle teugen van.

Groetjes Nathalie



Sara
8-8-2009
 Meld misbruik20-7-2009 9:18:03

Dag Ester,

Wij trouwen op 8 augustus, dus 1 dagje later... De kriebels beginnen met momenten ook de kop op te steken hoor.
Bij ons hetzelfde verhaal... Mijn oma is 86 jaar, de ene dag is ze heel goed, de andere dag kan ze bijna niet uit de zetel. Je kan niet voorspellen hoe het gaat lopen, probeer er niet TE hard over te piekeren en te genieten van jullie dag! Je familie zal zeker wel snappen dat je die dag niet zomaar kan verplaatsen...

Groetjes Sara



sofie
7-8-2009
 Meld misbruik20-7-2009 11:32:42

Ik trouw ook op 7 8 9 , dan zijn wij 5 jaar samen!
De stress komt serieus op, want mijn misboekje is nog niet af en ik moet de pastoor nog bellen (ik durf niet!!)... Seffens keurt hij ons boekje helemaal af (ik zou niet weten waarom, maar hopelijk is hij niet te conservatief..) en kan ik opnieuw beginnen! Verder ga ik donderdag voor proefkapsels, volgende week proefmake-up, we moeten alle reservaties nog eens checken... Nog een gesprek hebben met DJ over de muziek... Ik ben best zenuwachtig want het is niet meer lang!!!!! En ik vrees dat ik moet speechen maar daar ben ik niet goed in.. wat zeg je in zo'n speech?
Groetjes sofie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...