Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidswinkels

  21-9-2005 11:41:23
hallo,

Ik ben van plan om voor mijn trouwkleed eens te gaan kijken bij Pierre Yves in Aalst, Mia Monta in Zottegem en Bruidsboetiek Sofie in Deinze. Heeft er al iemand ervaringen, pos of neg, met deze boetieks?

Nog tips van goeie bruidswinkels zijn welkom !!!


Mieke
8-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1378


Lien
26-5-2006
 Meld misbruik21-9-2005 12:08:29

Hallo Mieke

Als je even grasduint hier in de geschiedenis zal je al heel wat commentaren vinden over de winkels waarnaar jij vraagt.

Zelf kan ik enkel commentaar geven op Sofie in Deinze ! Nooit heengaan , ik mocht geen enkel kleedje passen, ze spelde er gewoon eentje voor op mijn kleren ... Heeft er ook maar 3 getoond en heel kleine collectie ...

groetjes

Lien
26/05/06



Patrick
8-10-2005
 Meld misbruik21-9-2005 12:23:09

Hallo,

Wij zijn ook uit jouw streek en hadden eerst ook gedacht aan 1 van die winkels, maar door een positieve ervaring op de huwelijksbeurs in Gent zijn we verzeild geraakt bij Scarpellini in Oostende.

Een stuk uit de richting maar zeker de moeite waard, je hebt een dagje kust en een uitstekende dienstverlening.

www.scarpellini.be




Katrien

 Meld misbruik21-9-2005 12:23:11

Hallo Mieke,

Ik ben ook bij Pierre Yves langs geweest. Geen aanrader!
Ben ook in Nederland geweest, vlak over de grens. Ze zijn daar veel vriendelijker en de prijzen liggen een stuk lager dan in België (voor dezelfde collecties).




Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik21-9-2005 12:35:44

Dag Mieke,

Pierre Yves heeft hele mooie kleren maar wel duur en zoals je al zal gelezen hebt wel geen goeie service. Maar ik ga er toch ook eens bijgaan hoor. En dit weekend ga ik naar Mia Monta, zal u iets laten weten wat ik er van vond. Maar ik heb al vernomen dat het daar wel goed is hoor, goeie service en een stuk goedkoper

groetjes
sofie



sonja
30-9-2005
 Meld misbruik21-9-2005 13:11:04

Hey mieke,

Ik haalde mijn kleedje bij Couture Ann in Aalst. (ze zijn van 19.09 t.e.m. 31.10 in verbouwingen om een betere service te kunnen leveren en dat is/was wel wat nodig) Was een heel klein winkeltje, maar met enorm veel keuze. Ik heb het mijne tijdens de opendeur dagen in november 2004 gevonden. Is wel interessant om dan even langs te gaan, dan hebben ze enorm veel keuze hangen in de winkel. Op hun website staat de volledige collecties, en dat zijn er wat. www.coutureann.be



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik21-9-2005 15:18:07

Daarnet nog vergeten zeggen, ik heb uiteindelijk mijn kleedje gekocht bij Robel in Roeselare.

ZElfde kleedjes als in Nederland, bruidshuis Ellen en goedkoper ...

groetjes

Lien
26/05/06



Natascha
8-4-2006
 Meld misbruik21-9-2005 16:32:59

Ik ben vorige week naar Pierre-Yves geweest. Heel duur, niet mijn smaak en slechte service. Als ze merken dat je niet veel geld wilt uitgeven, zijn ze nog onvriendelijker als voordien.
Ik ben bij aphrodite in sint-niklaas geweest en heb daar mijn kleed gevonden.
Wat naar het schijnt ook een aanrader is, is couture rachel te temse. wel een afspraak op voorhand maken.

veel succes
tascha



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik22-9-2005 10:13:09

Hallo,

Zelf ga ik kijken bij Scarpellini in Oostende (omdat ik ginder woon maar ook omdat ze een heel goeie service beiden, toch op de trouwbeurs in Gent), Linea Raffaëlli te brugge (heeeeeel goeie service: ben er eens binnen geweest voor een catalogus en je voelt je onmiddellijk welkom enzo) en natuurlijk mag bruidshuis Ellen te Oostburg niet ontbreken (Bijna iedereen is daar langs geweest).Bij Linea Raffaëlli start de nieuwe collectie vanaf oktober. Bij Scarpelline is er een modeshow op zondag 13 of 20 november. En bij bruidshuis Ellen is er ergens in decamber een modeshow!
Hopelijk vind je je droomjurk in één van deze winkels!!!



Christine
3-9-2005
 Meld misbruik23-9-2005 10:50:37

Hoi,

Ik heb mijn trouwkleed gekocht bij Pierre Yves omdat het zijn eigen creatie is. Het is inderdaad wel zo dat eens het kleed 'verkocht' is, de vriendelijk en service ver te zoeken zijn.
Dus als je iets wil uit een andere collectie zou ik zeker niet naar Pierre Yves gaan.

Succes

Christine



Joke
17-12-2005
 Meld misbruik27-9-2005 9:04:28

Hallo,

Ook mijn jurk is een eigen creatie van Pierre-yves. Ik kan echter niet zeggen dat men super-onvriendelijk was, maar heb wel al betere ontvangst gehad.
Bijvoorbeeld bij Primadonna in Deerlijk. Die mensen zijn heel vriendelijk, en je voelt je er meteen goed. Ook niet echt overdreven duur. www.primadonna-deerlijk.be
De volledige outfit van mijn suite komt van daar.

Groetjes,

Joke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...