Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelikskaars

  16-7-2009 13:11:13
hey!

Ik heb gehoord dat sommige koppels hun huwelijkskaars zelf maken. Enig idee waar je dat in het Antwerpse kan doen?? of adressen (niet via internet) waar je zo'n kaarsen kan kopen?
groetjes en bedankt voor de reacties!

joke
1-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1428


Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik16-7-2009 13:22:54

Hey Joke,

Wij laten onze kaars maken bij Acanthus Kaarsen in Zandhoven.

Herentalsebaan 154 2240 Zandhoven (Viersel) Tel:034751981.

Is een klein huisje, VOL met allerlei kaarsen in alle kleuren, vormen, grote,...
En zeker niet overdreven duur...
+ je kan alles zelf samenstellen.

Veel succes

Gr.
Tess



Sofie
29-8-2009
 Meld misbruik16-7-2009 13:28:15

Hallo,

In de Leopoldstraat in Antwerpen is ook een winkeltje die huwelijkskaarsen maken, ik denk dat het de drie leliën noemt.

Groetjes



Liesbeth
5-9-2009
 Meld misbruik16-7-2009 14:26:44

Hey Joke,

Wij hebben onze kaarsen gaan bestellen bij de kaarsengieterij in Brugge. Zie op hun website voor assortiment, je kan ook daar ter plekke een kijkje gaan nemen, staan verschillende exemplaren ten toon. Wij wachten vol spanning op onze kaars.

Toen wij gingen kijken was er ook een koppeltje uit Antwerpen... voor ons was dit ook niet bij de deur, maar toch de moeite.

Veel succes,
Liesbeth (trouw 5/9/9)


http://www.theelichthouder.be/dekaarsengieterij/



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik16-7-2009 14:28:05

Hey,
In het bruisparadijs in Merksem (naast de brug van den Azijn) kan je dat ook laten doen. Daar kan je de grootte en kleur zelf kiezen, en uiteraard ook de tekst die erop moet komen.
Sofie
19/09/2009



de lose

 Meld misbruik21-10-2009 12:56:45

hallo,
Mijn dochter kocht haar huwelijkskaars in de Peerle in Mechelen. Zij hebben een zeer ruim aanbod en zetten naam en datum op de kaars. Allemaal piccobello!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...