Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Laatste stappen!!

  20-9-2005 22:47:12
Zijn er nog mensen die in de laatste dagen voor de grote dag verkeren.

Hebben jullie ook het gevoel dat er nog zoveel kleine dingen moeten gebeuren en jullie die lijken te vergeten??

Nu begint alles toch wel dichterbij te komen.

Groeten,

Pat

Nog 18 dagen te gaan.

Patrick
8-10-2005
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 914


Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik21-9-2005 0:10:13

Hoi Patrick,

Bij ons is het nog 3 dagen voor dé grote dag.

Ik begin alles op te schrijven wat er nog moet gedaan worden: vooral op het laatste is het veel weg en weer lopen om alles nog te regelen.

Maar doe het rustig aan en stap per stap en je komt er wel.

Ik heb vanavond een lijstje gemaakt met de laatste TO DO's...als er mij iets te binnen schiet, schrijf ik het op.

Het is zo onwezenlijk, maar alles gaat nu plots zo snel!

Succes!

Groetjes
Sophie



An
24-9-2005
 Meld misbruik21-9-2005 8:20:00

Hallo,

Ook bij ons nog 3 dagen te gaan. Zo lang al aan het plannen en aftellen en nu het er bijna is ...
Enerzijds heb ik inderdaad het gevoel dat ik vanalles aan het vergeten ben en anderzijds besef ik precies niet dat ik zaterdag ga trouwen. Zo raar allemaal.
Vandaag laatste dag werken, vanavond een sauna om te relaxen en dan nog 2 dagen voor al die kleine dingen in orde te brengen.

Het weer wordt wel minder en minder precies, maar dat laten we maar niet aan ons hart komen.

Veel suc6 allemaal en alvast ook proficiat voor de bruiden en bruidegommen van dit weekend.

An & Tom 24.09.05



Iris
1-10-2005
 Meld misbruik24-9-2005 10:16:23

Hallo,

Ja bij ons nog een weekje en nu begint het inderdaad wel erg spannend te worden...

Al die kleine dingen die nog in orde moete gebracht worden en die vaak weel meer tijd in beslag nemen! Gelukkig heb ik wat verlof genomen om dat laatste in goede banen te leiden!

Groetjes en hou de moed er in!

Iris
01.10.2005


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...