Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankgeschenkjes per koppel

  16-7-2009 9:25:22
Hallo!
Op 22 augustus is het onze Grote Dag en ik zit nog met een vraagje ivm de bedankgeschenkjes. Ik heb één bedankje per koppel en vroeg me af hoe we dat een beetje subtiel duidelijk moeten maken aan onze gasten? Soms is het één geschenkje per persoon en op een andere trouw dan weer per koppel. Ik weet niet of het echt de bedoeling is dat je daar de hele avond bij blijft staan om ze uit te delen? Dan heb je zelf niks van je feest...
Bedankt alvast voor de tips!

Vera
22-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 2252


Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik16-7-2009 9:36:52

Hoi,

Wij sturen na onze trouw een foto met bedanking op, dus niet de avond zelf.
Wat je ventueel kan doen is de bedankingen al op de tafels zetten, bvb als je er 1 per koppel hebt, op de plaats van de vrouw.
Want inderdaad er een hele avond bij staan is ook ies want er zijn vanaf een bepaald uur altijd mensen die naar huis gaan.
Ze aan de uitgang zetten is ook iets raar misschien...



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik16-7-2009 9:43:40

Hey Sofie, bedankt voor je reactie. Dat lijkt me ook wel iets; de geschenkjes al op tafel zetten. Maar dan moet je alle mensen eigelijk al een plaats aanwijzen, nee? Ik dacht enkel om tafelnummer te zetten en de mensen dan zelf te laten kiezen naast wie ze willen zitten. Is dat gebruikelijk?



Eva
10-10-2009
 Meld misbruik16-7-2009 9:53:14

Dag Vera,

wij hebben onze bedankingen gekoppeld aan onze tafelschikking. We geven de gasten een fotokader met foto van ons in (zoals die normaal nagestuurd wordt) en aan die kader hangt dan een bepaald kleur lint. Het is één kader per koppel. Dat kleur lint bepaalt dan aan welke tafel iedereen mag gaan zitten.
Op die manier krijgen de gasten snel hun bedanking en hoeven we ons geen zorgen te maken of het per persoon is of per koppel.

Groeten,
Eva



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik16-7-2009 9:54:32

Hey

Wij hebben op elke plaats in de feestzaal een bedanking gelegd en de meeste hebben het toch meegenomen.

Groetjes, Laura



Synthia
29-8-2009
 Meld misbruik16-7-2009 13:08:56

Vera,

Ik zit met het zelfde probleem als jij. In bedankje per koppel en ik zou ze wel liever geven als ze vertrekken...

Synthia



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik16-7-2009 13:25:11

De mensen hadden bij ons ook geen vaste plaatsen. Wij hebben de bedankjes laten uitdelen (door de getuigen, bruidsmeisjes...) tijdens/vlak na de speech. Zo was het probleem opgelost: één per koppel of per vrijgezel en iedereen had het voor het vertrek.



heidi

 Meld misbruik16-7-2009 14:19:20

bij ons was het de gewoonte dat het koppel na de hoofdmaaltijd nog eens bij de mensen langsgaat, dit hebben wij gekoppeld met onze bedanking per koppel, bij sommigen bleven we wat langer praten, bij anderen weer minder lang, maar zo hebben we met iedereen een babbeltje kunnen slaan



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik16-7-2009 15:43:17

Ik zou dit in de speech verwerken. Het verloop van het feest een beetje duidelijk maken. Bv. vragen om iets in je gastenboek te schrijven, dat er een bedankje per koppel klaarstaat,...

Maar wat doe je met mensen die alleen komen? Daarom heb ik een bedankje gezocht per persoon.

Groetjes, Carolina



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik16-7-2009 19:19:26

Het idee van Heidi vind ik eigenlijk wel tof! Je gaat toch elke tafel af om eens te babbelen.
Carolina, de mensen die alleen komen krijgen sowieso ook een geschenkje.



annen mark
5-9-2009
 Meld misbruik17-7-2009 10:52:09

Wij hebben geen bedankjes, vinden dat te commercieel uitgebuit, dus die zorgen hebben we al niet :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...