Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat zouden jullie doen ivm mijn trouwschoenen

  15-7-2009 20:50:13
Hoi medebruidjes en anderen...

In oktober verleden jaar heb ik samen met mijn trouwkleed mijn trouwschoenen gekozen in dezelfde winkel (ik was er vroeg bij).
Nu een paar weken geleden moest ik terug gaan voor mijn 1ste pas.
Mijn kleedje was perfect en omdat ze het nog moesten afspelden moest ik de schoenen dragen die ik daar gekozen heb...ze zaten nog zoals in oktober zoals gegoten!
Tot ik ze een half uur aan mijn voeten had begonnen ze verschrikkelijk te spannen mijn voeten begonnen er zelfs van te slapen!!!
Ik heb toen niks gezegd omdat ik dacht, zal er thuis wel papier of zo instekken om ze wat te rekken.
Maar volgende week moet ik voor mijn tweede pas gaan en ga ik normaal al mijn accesoires waaronder mijn schoenen meenemen naar huis...zou ik iets zeggen in de winkel dat ze nogal klemmen of zouden jullie ze meenemen en er thuis iets op zoeken???
Ben mss aan het zagen (tzal van de stress zijn die stilaan de kop op steekt)

Groetjes

an.R.
11-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 980


tania

 Meld misbruik15-7-2009 21:02:24

hallo
ik zou het gewoon zeggen dat ze pijn doen.
het is te zot om er geld aan te geven en op je belangrijkste dag de heletijd aan je schoenen te moeten denken.
Je zult niet de enigste zijn die dat meemaakt dat je schoenen pijn doen. zekermet de verandering van het weer
dan zwellen je voeten al sneller en dan hangt het er ook vanaf of je die dag ( wanneer je de schoenen terug aan deed) of je al lang op je voeten hebt gestaan.
dat begrijpen de verkopers ook wel
succes



s
1-6-2007
 Meld misbruik15-7-2009 21:14:25

Zeggen dat ze pijn doen!

Je gaat toch geen schoenen dragen (en kopen) die pijn doen??



an.R.
11-9-2009
 Meld misbruik15-7-2009 21:47:01

Ben benieuwd dat ze ze gaan willen ruilen voor een ander paar, ze staan op mijn bestelbon?

groetjes



s
1-6-2007
 Meld misbruik15-7-2009 22:30:46

Dat hoop ik ook voor jou!

Is er zo geen wet dat je goederen binnen de 10 dagen ALTIJD mag terugbrengen als ze onbeschadigd zijn?
Alleen kent bijna niemand die wet en houden handelaars er zich niet aan.
Ik weet enkel dat er zoiets bestaat dat je binnen de zoveel dagen van je aankoop mag afzien. Maar dat geldt dan vaak weer niet voor op maat gemaakte spullen en misschien ook niet voor bestelde zaken.

Maar ik zou er toch achter horen, want wat ben je met schoenen die niet goed zitten? Kan je alleen maar in de kast zetten of doorverkopen.



tami
26-6-2010
 Meld misbruik16-7-2009 0:37:04

Hi,

als de schoenen nog in de winkel zijn, moet je beslist melden dat je voeten gaan slapen na een half uur ! Het is belangrijk dat de winkelier dat ook weet. Je kan dan nog zien wat de reactie is.
Op dit forum las ik ook dat strijken met je trouwschoenen aan, de beste manier zou zijn om ze "in te lopen" en perfect te hebben voor de trouwdag. Al geprobeerd ?
Veel sukses !
Groetjes



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik16-7-2009 9:19:47

ik zou het ook zeker zeggen.
en daarmee doe je trouwens ook niets verkeerd he !
misschien zijn ze gewoon een maatje te klein ?
je kan het maar zeggen en zij kunnen maar reageren.
in het aller slechtse geval moet je twee paar kopen, maar zal je op je trouwdag tenminste niet na 2 uur flauwvallen van de pijn en slapende voeten ;-))
en... als je andere neemt moet je kleed er op afgestoken worden. nu veronderstel ik wel dat je niet ineens een hogere hiel zou nemen, dus dat zou zo geen probleem mogen zijn.
zeggen dus !!

groetjes



Saskia

 Meld misbruik16-7-2009 20:21:03

Hallo,

ik had met mijn schoenen hetzelfde probleem. Ik heb ze laten uitrekken bij de schoenmaker. Is op 1 dag gefikst, heeft me maar 1 paar schoenen gekost en voor het uitrekken €5.90. En je ziet het niet, dat is het belangrijkste.

Misschien handig om te weten?

Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...