Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje 14 juli 2009

  15-7-2009 15:36:42
hallo,

Gisteren was het onze grote dag, en wat een dag. Om zes uur zou de wekker aflopen maar was al veel vroeger wakker. Had gewoon bijna niet geslapen. Ben dan iets voor zessen maar een badje gaan nemen en geprobeerd om rustig te blijven. Dit lukte bijna niet hoor. Nog wat kalmeringsdruppels genomen (was daar al enkele dagen mee begonnen want het was niet te doen). Rond kwart voo zeven naar kapper vertrekken. Daar was het een gezellige boel want bijna heel mijn familie was daar. Eindelijk een muizehapje kunnen eten en toen mijn haartjes klaar waren was het kwart voor negen en tijd om naar huis te vertrekken. Rond negenen terug thuis en de visagiste starte meteen. Het was echt schitterend. We hadden als vervoer paard en koets en mijn ventje zou rond tien uur arriveren. Maar plots kwamen ze zeggen dat hij vroeger zou zijn. Man toen begon het. We zijn gestart om me in mijn kleed te hijsen en dat duurde wel even voor alle knopjes dicht waren. Ondertussen was mijn ventje al aangekomen dus stond hij daar in de koets voor de deur te wachten. Ik kon echt nie meer van de zenuwen ik moets bijna overgeven, mijn hart pompte als een zot. Eindelijk naar beneden geraakt, nog eens een diepe adem en de deur geopend. En daar stond hij dan, schitterend. Hier nog een paar fotootjes en dan richting gemeentehuis en kerk. Met de koets was echt schitterend. Maar het ging allemaal zo snel. In de namiddag met de limo foto's gaan nemen met pascal van foto Luts was echt schitterend. Ik voelde me zo goed het was echt schitterend. Nadien thuis onze ouders gaan oppikken en naar de zaal vertrokken. Man was zo leuk. Het eten was zo lekker, maar we konden niet eten van de zenuwen want onze openingsdans moest nog komen. Toen dat die gelukt was kon het feest echt beginnen. Het was echt schitterend. Ik kan nu meepraten dat het veel te snel gaat en dat je van elk moment moet genieten want het is zo voorbij. Morgen vertrekken we op huwelijksreis se en binnenkort fotootjes

Mercikes voor al de steun op deze site

kristel
14-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1337


ariadne
5-9-2009
 Meld misbruik15-7-2009 15:44:34

fijn dat je zo een leuke dag hebt gehad.
je was precies wel heeel erg nerveus he?
geniet van jullie wittebroodsweken
groetjes
05/09/2009



Sofie

 Meld misbruik15-7-2009 15:46:04

Proficiat Kristel! Ben blij dat het ondanks je zenuwen toch goed verlopen is! Welke openingsdans hadden jullie? Een speciale?
geniet van de reis!!



Danielle
3-10-2009
 Meld misbruik15-7-2009 15:48:46

Van harte proficiat en geniet van de huwelijksreis.

Groetjes, Danielle
3-10-2009



annabel
12-6-2010
 Meld misbruik15-7-2009 15:53:07

dikke proficiat voor jullie beide!!!
vrees dat ik ook zo nerveus zal zijn!ben al een zenuwpees en heb daar geregeld wel eens last van(negatief dan :( )
zal bij ons ook met de koets zijn maar mijn ventje komt me niet ophalen...hij wacht voor het altaar!

ale ben blij voor u dat je er toch hebt kunnen van genieten ondanks de zenuwen
goede reis!!!!!

groetjes!!!!



kristel
14-7-2009
 Meld misbruik15-7-2009 15:56:25

Wij hadden time of my life van dirty dancing met de bijbehorende dans, dus was wel niet zo gemakkelijk



petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik15-7-2009 16:35:46

een dikke proficiat en geniet van de huwelijksreis ;)



Sylvia
19-6-2010
 Meld misbruik15-7-2009 18:44:48

geniet van jullie reis grtz sylvia



Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik16-7-2009 7:53:51

Klinkt allemaal zo geweldig he ;)
Blij dat het uiteindelijk een prachtige dag is geworden, ondanks die zenuwen!

Geniet van je man, geniet van je herinneringen aan die mooie dag en geniet vooral zelf, want je zal het verdiend hebben!

Groetjes,

Katrien
3/10/2009


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info