Nu Online
Momenteel zijn er 40 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij burgerlijke trouw?

  19-1-2004 20:21:51
Ik trouw op 10 juli voor de wet en pas op 18 september voor de kerk. Ik wil sowieso mijn trouwkleed niet aandoen voor de burgerlijke trouw, maar wat doen jullie dan wel aan? Kleed, geen kleed? Wit of niet?
thanks!

An
18-9-2004
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1707


Marjolein

 Meld misbruik19-1-2004 21:52:07

Hallo,

wij trouwen op 13 september voor de wet en op 18 september voor de kerk. Voor de burgerlijke trouw ga ik mij iets kopen dat deftig is, maar dat ik toch nog kan verder dragen, want anders vind ik het een beetje weggegooid geld om twee keer een 'trouw'kleed te kopen. Veel plezier!



Kathleen
4-12-2004
 Meld misbruik19-1-2004 21:54:47

Bij mij is het allemaal op één dag, maar oorspronkelijk was ook ons idee om het op 2 dagen te doen. Ik dacht een mooi wit broekpak aan te doen. Hangt er natuurlijk van af wat je graag ziet. Het hoeft niet in het wit te zijn, hè. Ik zou iets kiezen waar jij je speciaal in voelt. Wit of eender welke kleur ... kleed, broekpak, lange rok, ...



Nele
4-9-2004
 Meld misbruik20-1-2004 12:05:16

WIj trouwen ook 1 of 2 weken voor ons kerkelijk huwelijk voor de wet.
Ik had ook gedacht aan wat Marjolein al zei: iets echt deftigs, maar iets waar ik mij goed in voel en dat ik nog kan aandoen bij latere gelegenheden.



Sandra
20-9-2003
 Meld misbruik26-1-2004 14:33:16

Hoi,
wij zijn ook op 2 verschillende dagen voor wet en kerk gehuwd. Ik had voor mijn kerkelijk huwelijk mijn bruidskleed en voor het burgerlijk huwelijk heb ik in de solden een galakleed gekocht. Dat maakte die koele plechtigheid toch wat feestelijker.



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 21:55:49

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...