Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Re: Kristel (08/07/2006): info kledij bruidskindjes

  20-9-2005 13:30:21
Re: Kristel
van: Mieke 20/09/2005 13:29:15

Dag Kristel !

Mijn voorbereidingen liggen nu een beetje stil eigenlijk.
Mijn kleed heb ik zeker nog niet niet. Ik zie dat de meeste boetieks opendeurdagen geven in november, dus dan ga ik een paar afspraken maken denk ik.
Onze zaal , DJ, de kerk en de trouwkoets liggen vast. Ook de fotograaf en de cameraman. De dagindeling is ongeveer gemaakt en ik weet waar we de foto's willen nemen.
Da's zowal alles. Er moet dus nog veel gebeuren, maar dat zal voor begin volgend jaar zijn. Nog tijd genoeg !

Welke voorbereidingen heb jij al gedaan?

Bedankt voor de tips van de bruidskindjes. Maar ik zoek echt iets wat ze nog kunnen afdragen ook. En voor de communiekleedjes zal het wat moeilijk zijn denk ik, wat ze zijn nog maar drie jaar.
Als er nog iemand tips zou hebben, laat maar komen hoor

Mieke
8-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 520


kristel
8-7-2006
 Meld misbruik20-9-2005 20:50:37

hey wij hebben het volgende al gedaan. de gemeente is in orde qua uur, de kerk is orde. november gaan we met de pastoor spreken. de zaal is al geboekt. de Dj is in de zaal inbegrepen. De ceremoniewagen is ook in de zaal inbegrepen. de fotograaf is ook al gevraagd. de bruidkindjes is ook al gevraagd. Een lijst met de uitnodigingen hebben we al eens opgemaakt. Nu ben ik rustig naar een trouwkleed aan het kijken. Je weet rondkijken op het internet enzo. We doen het rustig aan hé. We hebben eigenlijk nog 10 maanden te gaan.
succes met jullie huwelijk. Moest je nog vragen of tips hebben of nodig hebben stuur ze maar gerust door....


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...