Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bordjes stations

  14-7-2009 11:38:14
Hallo iedereen,

Via deze weg durf ik jullie hulp te vragen...
Onze tafelnamen op ons avondfeest zijn allemaal stations tussen Ieper en Leuven. (Een houten treintje met daaarop de naam van een station)
Graag zouden we de gasten een kaartje geven met daarop een foto van het stationsbord van de tafel waaraan ze moeten gaan zitten. Voor die foto's vraag ik jullie hulp:
Wie woont nabij een station tss Ieper en Leuven en wil voor mij een foto gaan nemen van het naambord (blauw bord met witte letters). Jullie zouden me een grote stap vooruit helpen!
Foto's kan je doormailen naar synthia_i@skynet.be

Alvast bedankt!
Synthia 29-08-09

Synthia
29-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 876


LeBart

 Meld misbruik14-7-2009 12:08:57

je vindt er een aantal via google ... maar de makkelijkste manier is je gaat naar het dichtstbijzijnde station ... neemt de foto die je wil ... pompt die in photoshop en verandert de naam van de stad in ... brussel noord / central / zuid / denderleeuw / ... / komen / wervik



Synthia
29-8-2009
 Meld misbruik14-7-2009 12:13:58

Via google heb ik er idd al 1 bruikbaar gevonden...
Met photoshop kan ikzelf niet overweg maar mijn schoonbroer wel. Kga daar idd eens gaan aankloppen.
Alhoewel ik het wel leuk zou vinden dat het de 'echte' bordjes zijn... (Verschillende achtergrond)
Toch bedankt Bart!



Nele
28-2-2009
 Meld misbruik15-7-2009 8:14:38

Ik zou t meteen voor je doen, maar woon niet dicht bij een stationnetje op die lijn... Hopelijk zijn er behulpzame bruidjes... Of maak er nog ns een gezellig uitstapje van?
veel plezier!
Nele

PS Photoshop zou t 'echte' ervan afhalen, de omgeving waarin het bord staat is bij elk stationnetje anders, hé!
PPS misschien is het handig als je de stationnetjes die je zou willen even opschrijft?



Synthia
29-8-2009
 Meld misbruik15-7-2009 8:27:04

Je hebt gelijk, Nele!
Het gaat vooral op volgende stations: Waregem, Harelbeke, De Pinte,Gent, Leuven, Brussel Noord, Brussel-Zuid, Brussel-centraal, Denderleeuw, Zottegem, Oudenaarde, Kortrijk, Wevelgem, Bissegem Menen, Wervik, Komen,...
Ik heb dezelfde mening over het Photoshoppen! Ik zou liever de originele foto's hebben maar als het echt niet lukt zal het toch zo moeten gebeuren...
Groetjes,
Synthia



katelijne

 Meld misbruik15-7-2009 9:59:57

ik zal morgen mijn fototoestel eens meenemen, en eens proberen of het lukt door het venster. Kan wel niets beloven. Ik start in waregem, dus die kan ik zeker trekken, deinze en de pinte passeer ik, dus ga proberen door het venster, en Gent kan ik ook trekken, daar stap ik al weer uit.



Synthia
29-8-2009
 Meld misbruik15-7-2009 10:11:39

Of het nu lukt of niet: alvast heel erg bedankt voor de moeite, Katelijne!
Iedere fotootje bij is voor mij heel wat werk minder!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...