Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stress om het weer

  13-7-2009 19:14:00
Hey,

Wie van jullie trouwt er nog deze aanstaande zaterdag en ligt ook mega hard te stressen over de overdaad aan regen die ze dan voorspellen?

Groetjes van een stressende bride-to-be,

Laura xxx
18 juli 2009

Laura
18-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1069


Daisy
25-9-2009
 Meld misbruik13-7-2009 19:36:47

hallo,

ze zeggen als het regent op je trouwdag dat het geluk brengt.
ik weet het, als het mooi weer is is het véél leuker.
maar je moet dan maar aan het spreekwoord denken hé.

groetjes Daisy
25/09/2009



Kim
18-7-2009
 Meld misbruik13-7-2009 20:07:32

hey,

wij trouwen ook zaterdag. de voorspellingen voor zaterdag zijn nog even af hé, dus hopen maar dat het omslaat!
maar met of zonder regen, een mooie dag zal het zowiezo worden hoor...

groetjes,
kim
18 juli 2009



Kim
18-7-2009
 Meld misbruik13-7-2009 20:07:34

hey,

wij trouwen ook zaterdag. de voorspellingen voor zaterdag zijn nog even af hé, dus hopen maar dat het omslaat!
maar met of zonder regen, een mooie dag zal het zowiezo worden hoor...

groetjes,
kim
18 juli 2009



Maud
24-7-2009
 Meld misbruik13-7-2009 20:45:14

Hey!
Ik trouw de 24ste en zit ook voortdurend te stressen om dat wisselvallige weer, vooral omdat we een paar zaken buiten georganiseerd hebben. Och ja, een mooie dag wordt het zeker, geniet ervan!!!!



marjan
18-7-2009
 Meld misbruik13-7-2009 21:51:32

Hey,

Wij trouwen ook zaterdag zal wel meevallen zekers.......
xx



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik13-7-2009 22:12:34

Hey Laura,

Ik ben zaterdag getrouwd en wij hadden regen. Dat zou mijn ergste nachtmerrie zijn geweest en toch kijk ik terug op een fantastische dag, echt de mooiste dag van mijn leven. Het was nu wel zo dat de meeste momenten (inkomen, buitengaan kerk/huis enz droog waren). Maar tijdens de fotoreportage (Planckendael) was het aan het mieseren en toch, de fotos zullen prachtig zijn. Ik zou zeggen moest het niet omslagen, probeer er toch ten volste van te genieten.

Groetjes van een kersverse echtgenote!
Laura
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl



Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik14-7-2009 8:20:51

Dag Laura,

Zou proberen me niet druk te maken over het weer, is immers iets wat je zelf niet in de hand hebt en je er druk in maken bezorgt je alleen maar stress. Het zal sowieso een mooie dag worden. Met of zonder regen, je gaat sowieso genieten! Bij ons voorspelden ze ook geen mooi weer, en uiteindelijk is het allemaal goed meegevallen! Tot de laatste dag kan het immers omslaan.

Geniet nog van je laatste voorbereidingen en van je dag want het is voorbij vooraleer je het beseft!

Groetjes,
Katrien
Reeds 25 dagen getrouwd!



nathalie
18-7-2009
 Meld misbruik14-7-2009 11:20:56

hey
hier ook wat stress: zaterdag trouwen we en in de namiddag hebben we buitenactiviteit met familie voozien... AAAAARRRGGGHHH... maar goed: niets aan te doen en afwachten!
Aan iedereen: een prachtige dag toegewenst!

Nathalie



heidi

 Meld misbruik14-7-2009 11:25:02

wij zijn op 16 Mei getrouwd, een hele week gaven ze voor die dag slecht weer, de dag voor onze trouw trouwden er vrienden van ons en die hadden stortregens, dus de schrik zat er bij ons goed in, wel, we hadden ons eigenlijk zorgen gamaakt om niets, het heeft wat gemiezeld, maar dat kon de pret niet bederven, we konden zelfs de receptie buiten laten doorgaan,
neem gewoon hoe het komt en geniet van je dagje.
www.heidienwouter.bruiloftsite.nl



caroline
18-7-2009
 Meld misbruik14-7-2009 13:16:45

Hallo,
Ik ben ook echt aan het stressen! Normaal trouwden we 4 juli (mooi weer!) maar door dubbel boeking van de zaal hebben we het moeten omzetten. Hoop ook echt dat het geen veregende dag wordt! Maar ga er toch van genieten hoor!!!
Jullie ook veel plezier!

Gr


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...