Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bloemen kerk

  13-7-2009 12:17:37

Ik ben op zoek naar voorbeelden van bloemstukken voor op het altaar te zetten in de kerk. Kan er mij iemand een paar goede sites geven of enkele voorbeelden doormailen? Heb al enkele sites bezocht maar vindt niet echt mijn keuze ertussen.

Alvast bedankt
Shirley
19/06/2010

Shirley
19-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 876


Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik13-7-2009 15:33:08

Ik heb mij al onnozel gegoogled en 9/10 zijn het voorbeelden van in de jaren stillekes, OF is het niet goed zichtbaar...
De bloemist waar wij zouden gaan heeft onlangs een tafelstuk gemaakt voor onze verloving en was PRACHTIG en AF !
Hij heeft ook al voor onze kerk stukken gemaakt, dus ga hem gewoon zijn goesting laten doen met wat instructies (maximum prijs etc) wat ik wel en niet mooi vind en de nadruk dat het iets moderner mag zijn.
Door mijn zoektocht op internet weet ik nu wat ik NIET wil, is ook al iets he ;-)



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik13-7-2009 15:34:39

Op internet heb ik ook niet veel gevonden maar de bloemist had boeken met voorbeelden in. Ik heb niet echt een model gekozen, enkel de soort bloemen en kleuren die ik wou gezegd. Zij maken altijd wel schoon stukken.

Groetjes, Carolina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...