Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bang voor de mexicaanse griep...

  12-7-2009 18:41:26
Hallo,

Wij trouwen eind augustus en ik begin zo stilletjes aan wat schrik te krijgen voor die griep. Als deze zo snel blijft toenemen... Wat als er zoveel gasten ziek gaan zijn voor ons huwelijk? Of wijzelf ?

Ben ik de enige die een beetje paniekerig is aan't worden? :-)

Julie
22-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 990


Elien

 Meld misbruik12-7-2009 19:10:34

Ik ben er ook bang voor.

zou ik deze zaterdag moeten trouwen, ik zou niet aanwezig geweest zijn. Ook door de griep.



Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik12-7-2009 20:10:56

hoi
Heb er toch een beetje schrik voor: wat als wijzelf ziek worden??
Maar ja, we kunnen er niets aan doen dus we zullen het gewoon moeten afwachten vrees ik!
xxx



ariadne
5-9-2009
 Meld misbruik12-7-2009 20:29:29

wij trouwen 05/09 en heb er ook al vaak aan gedacht, en begin er ook schrik voor te krijgen ! Bovendien gaan mijn collega's op reis naar VS (Los Angeles) en Spanje, juist daar waar vaak mexic griep is! en nadien moet ik nog twee weken met hen samenwerken voor mijn trouw...
ik weet echt niet wat doen als wijzelf ziek zouden vallen. Hebben nergens een annulatieverzekering voor, en buiten
het drankverbruik van de avond zelf, zal alles vooraf reeds betaald zijn...
ik zit ook met één groot vraagteken...
groetjes



beynen
12-9-2009
 Meld misbruik12-7-2009 20:54:45

ja wij hebben ons die vraag ook gesteld aangezien wij trouwen begin september.

De mex griep is al vollop in het land, aangezien er ne flauwe plezante op werchter zo heeft rondgelopen...

Al wat die heeft aangeraakt, al wie ermee in contact geweest is, de toiletten & douches enzo ik hoef er geen tekeningetje bij te maken zeker met zoveel volk & weinig hygiene...

Goed handen wassen, indien nodig mondmasker gaan dragen en geen rechtstreeks contact met slijmvliezen maken en schrobben,schrobben,schrobben maar



veronique
13-9-2008
 Meld misbruik12-7-2009 21:58:39

Mijn zus kwam twee maand geleden terug van de VS met een verkoudheid (of influenza?). Daar had niemand iets gezegd over het virus, het was pas toen ze hier kwam dat ze ervan hoorde. Ik heb ook een beetje lopen niezen, maar dan loop ik nog niet naar de dokter hoor... Als je tot een risicogroep behoort, moet je opletten, maar dat is met andere griepvarianten niet anders! Ik lig er dus niet te veel van wakker...



Daisy

 Meld misbruik12-7-2009 23:12:59

Ik heb het er ook niet mee hoor. Wij trouwen in oktober en toen ze in de week op het nieuws begonnen over spuiten die in oktober zouden plaatsvinden als die mexicaanse griep nog erger wordt... Pfff nu zit ik er soms toch ook een beetje met in mijn hoofd.

Gewoon hopen dat ze het idd in toom kunnen houden hé.



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik13-7-2009 9:05:05

Wij gaan naar Mexico op huwelijkseis ??!!
Nu eerlijk gezgd maak ik mij daar zo nog allemaal niet te veel zorgen over.
Uiteindelijk is het virus zelf niet meeeeegaaaaaaa erg en zijn er de meeste zieken na een kleine week of zelfs paar dagen vanaf.
Inderdaad het spreidt zich lekker uit, maar met een goeie dokter en een pilleke is dat zo over ALS je het al zou te pakken krjgen...
Niet stressen, want stress treft uwe weerstand ook ;-)



Els
17-7-2010
 Meld misbruik13-7-2009 9:08:14

ba, ik denk dat je het allemaal ook wel wat moet relativeren: ja er is mex. griep, maar in de winter is het gewoon een ander soort griep, die veel meer mensen velt. Enige wat nu anders is, is dat het in de zomer gebeurt; Dus eigenlijk: mensen die in de winter trouwen, moeten veel meer schrik hebben! Als je er toch iets aan zou willen 'doen', preventief, is gewoon zorgen dat je jezelf genoeg verzorgt: voldoende vitamientjes, voldoende slaap en voldoende verluchting in huis, eigenlijk hetzelfde wat je in de winter zou doen om de griep te 'vermijden'. maar als je het toch moet hebben, krijg je het toch hoor... Maar toch wat getroost: de dag zelf zal voor zoveel adrenaline zorgen dat je je er wel door heen slaat en je er relatief weinig zal van merken! Mentaal laat je dat dan ook niet gebeuren he!
Sterkte nog!
Els



Valérie
3-12-2009
 Meld misbruik13-7-2009 9:42:47

hihihi, en aanrukken met die mondmaskertjes. het zouden originele trouwfotos zijn :-)

wij gaan 11 augustus op reis naar mexico en hebben enkel nog maar voordelen ondervonden. ons hotel heeft et weinig gasten waardoor wij een gratis upgrade krijgen naar het chiquere deel van het hotel. dat scheelde toch 800 euro :-)
het toerisme daar stata ook op laag pitje dus kan je meer afdingen voor uitstappen etc.. wij kijken er superhard naar uit en denken zelfs niet aan de mexicaanse gripe hoor. erg overroepen is het.



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik13-7-2009 11:41:37

@ valerie,
hebben jullie die upgrade zelf gevraagd of kwam het voorstel van het hotel/reisbureau ?
anders zou ik nog wel mijn stoute schoenen durven aantrekken, wij vertrekken 25 september naar mexico ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...