Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankingskaartjes achteraf

  18-9-2005 17:29:28
Lieve allemaal,

mijn man en ik zijn nu bijna 3 maand getrouwd. Hoogtijd om de bedankingskaartjes op te sturen dus. De kaarten zelf (met een foto vanop onze huwelijksdag) zijn ongeveer klaar, maar we zoeken nog een leuke tekst om erop te zetten. Bedankt alleen is maar sober he. Iemand leuke ideetjes??

Groetjes en veel succes aan de toekomstige bruidjes!
Annelies

annelies
8-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1121


Isabelle
19-8-2005
 Meld misbruik19-9-2005 14:37:38

Hallo Annelies, Wij zijn vandaag precies 31 dagen getrouwd en ook bezig met bedankingsfoto's. Van ons staat er (de namen) en
Bedankt voor alle handjes, kusjes en geschenken!
Als je eens de foto wilt zien, qua indeling mag je me mailen naar isabelleschaep44@hotmail.com en ik stuur je de foto es door.



bruid
26-8-2006
 Meld misbruik20-9-2005 11:28:14

Hey Annelies,

Ik heb hier een paar kaartjes liggen en deze tekstjes staan erop (niet echt origineel maar het is toch iets)

Jullie fijne wensen, toffe geschenken, leuke kaartjes & bloemen maakten van deze dag een stralende dag. Bedankt!

Van harte dank voor alle fijne attenties! Voor de kusjes en de bloemen... de vele bijzondere wensen en voor de prachtige kadoos! Onvergetelijk...

Bedankt!
Steeds welkom: (adres)

groetjes,
Tinne



Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik20-9-2005 18:07:13

Heb net op internet dit gevonden:

Op de drempel van ons nieuwe leven,
had u ons geen mooiere dag kunnen geven.
Wij danken u voor uw aanwezigheid en geschenken.

x en x

groetjes
Valerie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...