Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

versiering decoratie suggesties

  19-1-2004 16:48:21
Hallo,

Wij trouwen deze zomer in een tent. Heeft iemand nog ideetjes om deze tent te versieren, allerhande buitenbeentjes-suggesties voor een trouwfeest zijn welkom. We willen er geen al te klassiek feest van maken, maar een verrassing voor iedereen zou welkom zijn... hoe vindingrijk zijn jullie? Vele groetjes en succes met alle voorbereidingen... Emmely

Emmely
20-8-2004
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 718


Daisy
29-7-2005
 Meld misbruik19-1-2004 20:00:44

Dag Emmely,

Ik ben ooit naar een bruiloft in een tent geweest en daar hadden ze prachtig versierd met lange bloemenkransen met lelies, ... Dat was enorm mooi en een echte blikvanger. De kransen waren opgehangen met doorzichtige, stevige draad en op de punten waar ze vasthingen aan het plafond, hingen grote ballonnen. Je had dus eigenlijk het idee dat die bloemenkransen in de lucht zweefden aan ballonnen, héél mooi!



Marjolein

 Meld misbruik19-1-2004 21:55:17

Echt ideetjes voor decoratie heb ik niet, maar je kan eens surfen naar www.picobello.be , daar kan je allerhande decoratie-en feestmateriaal huren en ze zijn niet zo duur. Je kan op deze site ook een gratis brochure aanvragen.
veel zoekplezier!



Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik20-1-2004 6:54:57

alvast bedankt voor de tips!

Emmely



bart
4-6-2004
 Meld misbruik20-1-2004 8:08:29

wij hadden een feestzaal bezocht die eigenlijk een grote tent was. Hier versierden ze de tafels met immense kandelaars. Was wel mooi, zo s avonds tegen het vallen van de avond, gaf dit een heel speciaal effect.
Er was dan wel geen bloemstuk meer voorzien op de tafel.



Letitia

 Meld misbruik20-1-2004 9:31:45

Heb je al aan ballonen gedacht? http://www.ricks.be/ballon-decoratie.htm
Dat kan heel decoratief zijn... tss kandelaars, bloemstukken en ballonnen heb je uiteindelijk een prachtig decor!



Letitia

 Meld misbruik20-1-2004 10:30:11

Ik raad je ook aan om is naar Ava te gaan. Daar is vanalles om een zaal te decoreren! Ik heb daar al veel gekocht...



Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik20-1-2004 20:06:20

bedankt voor de tips, nooit gedacht dat een simpele vraag tot duidelijke antwoorden kon leiden. Merci hoor.



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 21:56:54

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...