Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 1 dag te gaan! :-)

  10-7-2009 10:08:12
Hallo

morgen is het zo ver! Onze grote dag :-)
Ik ben al heel de week superzenuwachtig maar vandaag gaat het nog.
Zijn er nog mensen die morgen trouwen en waar? Het weer zal precies ook nog goed meevallen :-)

Groetjes

Karen
11-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 822


Eva
10-10-2009
 Meld misbruik10-7-2009 10:12:19

Dag Karen,

ik heb nog exact drie maanden te gaan maar ik wens jou alvast een fantastische dag toe morgen!
Hopelijk geniet je er met volle teugen van.

Groeten,
Eva



Dorien

 Meld misbruik10-7-2009 10:33:34

Hey Karen,
Ik heb nog 4 weken te gaan maar ik wens jou een fantastische dag toe! Geniet ervan!
Want iedereen zegt het voor je het weet is het voorbij!
Veel liefs,
Dorien



Brenda
8-8-2009
 Meld misbruik10-7-2009 10:53:06

Karen,ik moet nog 29 dagen wachten,maar geniet ervan meisje.Ik wens jullie ongelooflijk veel succes morgen!
Brenda x



Lieve
27-6-2009
 Meld misbruik10-7-2009 11:40:06

Hela,

Morgen is het bij ons ook (eindelijk!) zo ver!! Ik was al heel de week zenuwachtig voor het weer, maar het zou nu toch droog zijn morgen, dus dat valt wel mee. Verder geen stress in feite, alles is in kannen en kruiken en ik verlang er echt massa's naar! Wij zijn van Brugge en ons feest gaat door in Torhout!

Veel succes morgen en relax!!

Groetjes
Lieve xxx



tami
26-6-2010
 Meld misbruik10-7-2009 12:21:12

Beste Karen en bruidjes-voor-morgen,

ik trouw niet morgen maar wil jullie toch een heel mooie en gelukkige trouwdag toewensen.
Ik zou zeggen : 'sit back and enjoy', zo profiteer je het best van elk moment !
Heel veel geluk gewenst voor de toekomst en zalige wittebroodsweken :D

Groetjes



Sofie

 Meld misbruik10-7-2009 13:51:24

Ik nog 309 dagen (veeeel te lang :-)) maar ik hoop dat het morgen een superdag wordt met superweer! geniet ervan!!

Sofie
15/05/10



Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik10-7-2009 15:05:06

Geniet ervan !

Hier nog 357 dagen op de teller...
@ Lieve: Waar in Torhout gaat jullie feest door ? Wij geven dit namelijk ook in Torhout, in 't Gravenhof...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...