Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrouwelijke videograve gezocht!!

  8-7-2009 16:04:31
Hallo,

Kan of weet er iemand waar ik een vrouwelijke cameravrouw kan vinden??3
Ik zie enkel mannen!!

Het is dringend, hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Groeten
Hanae

Hanae
3-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1360


s
1-6-2007
 Meld misbruik8-7-2009 16:31:08

Ik kan je niet helpen, maar ik ben wel nieuwsgierig waarom je perse een vrouwelijke camaravrouw wil.



Hanae
3-9-2009
 Meld misbruik8-7-2009 16:40:42

De reden waarom ik dit vraag, is omdat het om een marokkaanse trouwfeest gaat.
En meeste marokkaanse trouwfeesten zijn gescheiden en word er enkel bij de vrouwen gefilmd in de zaal.

Verder wordt er ook bij ons het park gefilmd, onze "stoet" naar de zaal en avondfeest zelf.
In principe zelf als belgisch trouwfeest alleen zonder stadhuis en/of kerk...

Groeten,



s
1-6-2007
 Meld misbruik8-7-2009 16:59:59

Ah, ik snap het.
Kan je geen tips vragen aan Marokaanse vrienden of kenissen?

Succes met je zoektocht!



s
1-6-2007
 Meld misbruik8-7-2009 17:00:00

Ah, ik snap het.
Kan je geen tips vragen aan Marokaanse vrienden of kenissen?

Succes met je zoektocht!



Valérie
3-12-2009
 Meld misbruik8-7-2009 19:35:46

dus als ik het goed begrijp hebben de mannen en vrouwen een feest in een aparte zaal??????????????



freddy

 Meld misbruik8-7-2009 20:06:10

Dag Hanae,

Ik zag op deze topic regelmatig berichten van een vrouwelijke videograaf die zichzelf aanprees.Ik dacht ene Heidi of zoiets. Misschien vind je haar terug via de hierboven zoekrobot Google. Vink daarvoor " op deze website aan ".

Succes met je zoektocht en jullie gescheiden huwelijksfeest.

Freddy



Hanae
3-9-2009
 Meld misbruik8-7-2009 20:50:05

Er bestaan héél wat feestzalen (gebouwen) waarin je 2 zalen kunt huren.

Dus inderdaad er zijn 2 aparte zalen.

Groeten



Hanae
3-9-2009
 Meld misbruik8-7-2009 20:50:40

Dank je wel freddy, ik ga het eens proberen!

Groetjes
Hanae



Valérie
3-12-2009
 Meld misbruik9-7-2009 9:08:54

sorry als ik dit vraag maar wat is de reden van een gescheiden huwelijksfeest???? je trouwt toch om samen te zijn maar je mag het niet samen vieren? rare cultuur hoor....



Hanae
3-9-2009
 Meld misbruik9-7-2009 10:55:35

Je viert het wel samen, alleen in een aparte zaal.
Plus onze trouwfeesten zijn totaaaaaal anders dan europese trouwfeesten.
Je zult verwonderen hoe leuk & bruisend onze trouwfeesten zijn. Er zijn al heel wat belgische vriendinnen, collega's naar zulke trouwfeesten geweest en vinden het super!

Plus ik vind dat je wel een beetje respect mag hebben voor iemands ander cultuur dan al direct "rare cultuur" te zeggen, als je het niet begrijpt...

groeten,
Hanae



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik9-7-2009 22:48:11

Dag,
Sorry, ik kan je niet verder helpen met een cameravrouw.
Ja dat is moeilijk te verstaan voor sommigen. Ik ben zo naar een trouwfeest van een collega geweest. Ook 2 zalen. Dat zal me altijd bijblijven. Het was leuk maar toch ook een beetje "raar". Wij zijn dat niet gewoon hé. Misschien moet je eens wat meer verduidelijken. We leven allemaal samen maar van elkaars cultuur kennen we niet veel hé. Alléz, die collega van mij kende de bijbel beter dan ik?!?
Mijn ervaring was:
We kwamen (4 vrouwelijke collega's) stipt om 20u aan zoals op de uitnodiging stond. Stonden wij daar bijna als eerste. Na een half uur begon er wat volk binnen te sijpelen. Bijna 2 uur later was iedereen er. Wat mij opviel was dat wij met een bloemetje en een envelop geld afkwamen maar de rest allemaal met "echte" grote (toch grote dozen) kado's. Toen kregen we een fruitsap en 2 koffiekoeken. Dan begon het dansen (op die typische muziek) De hoofdoeken gingen af en werden rond de heupen gebonden en schudden maar. Ik kan't niet achterna doen. Toen kwam het eten. Eerst handen wassen aan tafel en dan samen uit 1 schotel (per tafel) met brood stukjes vlees eten. Eerst rundsvlees daarna kwam een schotel met kip. Wel lekker hoor!! Daarna terug dansen. De bruid hebben wij bijna niet gezien. (dat vond ik wel jammer) De bruid werd gesminkt en aangekleed. (verschillende outfits) Als dit klaar was mocht ze even de zaal binnen en op een troon gaan zitten. Dit heeft ze 3 maal gedaan. De laatste keer was haar man erbij. Meer hebben we haar niet gezien. Later vertelde ze ons nog dat sommige bruiden wel 7 maal een andere jurk aandoen maar dat dit heel duur is en niet iedereen dit kan betalen. Allez, dit was mijn ervaring. Als je de mogelijkheid hebt om dit eens mee te maken moet je dit zeker doen.

groetjes, Carolina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info