Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat nu?

  19-1-2004 12:00:29
wij trouwen op 31 juli dit jaar, en we hebben al een zaal, een dj, een kerk en het stadhuis, voor de fotograaf en de video zijn we bezig, ...
ik wil (zoals iedereen waarschijnlijk) dat alles perfect is, dus begin ik al (een heel klein beetje) te panikeren dat ik niets over het hoofd heb gezien. we zijn nog aan het twijfelen over muziek voor in de mis. iemand suggesties?
verder zijn we nog op zoek naar LEUKE IDEEEN voor onze vrijgezellenavond. De mannen weten wel wat doen, maar ik zou graag de avond ergens leuk beginnen zodat de sfeer er makkelijker in komt, om later op kaffee te kunnen gaan; ik ben wel niet te vinden voor allerlei spelletjes en zo
katrien

katrien
31-7-2004
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1278


Anne-Sophie

 Meld misbruik19-1-2004 14:08:44

Beste Katrien,
als je van plan bent om een ceremoniemeester te nemen, zou ik daar ook niet al te lang mee wachten.
Wat de muziek in de kerk betreft; wij zijn van plan om een trio van meisjes te nemen die zingen en muziek spelen. Ik verwacht een video-cassette de komende weken en dan beslis ik of ik hen neem (al veel goede commentaren van gehoord hier in de omgeving; Oudenaarde). Ik trouw op 15 mei, je kan altijd eens bij ons komen kijken. Verder is er ook nog het trio carpe diem (users.skynet.be/triocarpediem ), waar ik ook nog eens naar zal informeren. Verder zou ik graag iets doen voor als de mensen uit de kerk komen. Tenslotte zoek ik nog muziek (zigeuners?)voor tijdens de receptie.
Wat de vrijgezellenavond betreft: Wij zijn met mijn beste vriendin naar een Russisch restaurant geweest (er waren daar zangers en vioolspelers; het was er heel gezellig en zeker niet overdreven druk; een gezellige en niet opdringerige sfeer); dus ik hoop dat mijn vrienden iets gelijkaardigs kiezen voor mij! Na het restaurantbezoek (het was al laat; want het was echt een gezellige boel; hebben we wat caféetjes afgeschuimd).

Veel succes met de verdere voorbereiding.

Anne-Sophie.



greet

 Meld misbruik19-1-2004 19:39:09

beste katrien,als je de muziek in de kerk wil raad ik je aan om eens kontakt op te nemen met mij,ik kan je wel helpen.
Twin_towers_1@msn.com. Ik kan je wel wat adressen doorgeven.
Groetjes



Katrien

 Meld misbruik20-1-2004 15:56:44

Een van mijn beste vriendinnen is ongeveer drie maanden geleden getrouwd en op haar trouwmis zijn Schatteman en Couvreur komen zingen. Ik moet zeggen dat het heel stemmig was. (een id misschien?).

Voor de vrijgezellenavond hebben wij haar 's avonds 'ontvoerd' en haar verkleed in Lara Croft. Daarna gaan eten naar een heel leuk restaurant in Kortrijk en haar een paar opdrachten laten doen. En daarna zijn we richting karaoké getrokken (héél leuk met een glaasje op..).

Maak er iets leuks van !

Groetjes !



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 21:57:27

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...