Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mijn verslagje van 4juli

7-7-2009 22:19:49
hey,

ook ik heb mijn verslagje klaar van onze grote dag. Ik werd om 5u 15 wakker, Khad er een super nacht opzitten maar eens ik wakker werd, kon ik niet meer slapen, op alles denken. Ik heb dan maar ontbeten, nog alles ff bekijken of we niets vergaten. om 7uur mij gewassen en om 9uur naar de kapper. daar werden mijn krullen die er de dag ervoor inzaten beetje bijgewerkt, om 10u werd ik verwacht bij de make-up en om 11uur terug bij de kapper om tenslotte mijn haren op te steken.

thuis gekomen om 11.20 vlug in mijn kleed gesprongen en om kwart voor 12 stip belde mijn ventje aan de deur. ik deed open en ja daar vloeide zijn traantjes. ik herinner het me als gisteren. :-) *slik*. We hebben dan eerst in de tuin van m'n ouders foto's genomen met onze zoon en onze honden, en dan naar onze fotolocatie.

Om 13uur waren we terug en wachte iedereen ons op van suite tot chauffeurs. de opstelling gebeurde en om 20 voor 14 gingen we door naar de kerk in langemark. de suitewagens waren zwarte BMW M3 en voor nico en ik BMW X6 en de mijne was een witte.

Aangekomen aan de kerk wachte mijn neef ons daar op met de doedelzak echt prachtig, en zoveel volk, stress of wat dan ook, er gaat vanalles door je lijf. een prachtige viering met prachtige muziek op het laatste moment geholpen door franky pluym. Het moest gewoon zo zijn. Toen we buitenkwamen stonden de collega's van mijn man buiten met de camions en de claxons weerklonken, en dat was een kippevel moment en ook daar vloeide de traantjes. we mochten dan in de camion stappen en reden richting de zaal.

receptie en eten was enorm lekker. het binnenkomen in de zaal was ook een kippevel moment, iedereen kijkt naar je en het is geweldig. ik heb veel goeie commentaar gehad van mijn "zakjes" die kregen de gasten bij het binnenkomen, met daarin feestreglement, dafalgan, zakdoekjes, concertlichtjes, en doopsuikers. iedereen vond het een leuke attentie. Het feest kon beginnen en het was echt tof, maar geloof me enorm warm, ik heb mijn kleed met veiligheidspellen nog eens extra moeten omhoog doen, zodat er wat lucht aankon :-) en mijn nylon kousen stay-ups, die waren al af 5 min nadat ik ze aanhad!! veel te warm. Om 6uur zaten we in ons bedje. Het was een leuke ervaring, een dag om nooit meer te vergeten.

groetjes evi

foto's
www.netlog.com/effi_light

evi
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1429

sanne
25-7-2009
 Meld misbruik8-7-2009 11:15:41

dikke proficiat Evi!!
Geniet nog heerlijk van de wittebroodsweken!
jullie zagen er prachtig uit! Een heel romantische jurk had je!! Moooi!

sanne
25-7-2009
 Meld misbruik8-7-2009 11:15:52

dikke proficiat Evi!!
Geniet nog heerlijk van de wittebroodsweken!
jullie zagen er prachtig uit! Een heel romantische jurk had je!! Moooi!

Sylvie

Meld misbruik8-7-2009 17:46:33

Nog eens proficiat Evi!!! Je zag er echt stralend uit. En je haar was echt zoo mooooi é!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info