Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankt iedereen!

  19-1-2004 10:15:17
Heel erg bedankt voor de tips die ik heb gekregen op het bericht 'waar moet ik beginnen'. Ondertussen hebben we al een mooie zaal gereserveerd ('t Driessent in Diepenbeek) en zijn we op zoek naar een fotograaf en DJ (die hebben we al gevonden, maar moeten we nog reserveren). Het is me wel al opgevallen dat er aardige prijskaartjes bij komen kijken, amai!! Ach ja, it 's once in a lifetime! Heel erg bedankt iedereen en nog veel succes met voorbereiden!

Daisy
29-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1183


Nijs
22-5-2004
 Meld misbruik19-1-2004 15:27:00

hallo,

wij trouwen op 22 mei, en hebben ons feest ook in 't driessent. Nemen jullie de dj van het huis? Wanneer is jullie grote dag?
groetjes
nathalie



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 21:57:53

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...