Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wegwerpcamera's

  7-7-2009 15:57:08
Hoi, 3 juli was onze dag en het was een supermooie zonnige dag. wij hebben genoten en iedereen vond het feest super. Het feest vond plaats in het Rubenshof te Alken en iedereen vond het eten daar zeer lekker, zelfs onze moeilijke gasten waren heel tevreden. Ook de DJ van het huis, Frank van Damme uit Wellen heeft zeer goed gespeeld. Had hem gezegd dat er de helft bij was die nooit van zijn stoel kwam en iedereen heeft hij op de dansvloer gekregen.
Mijn vraagje dus, wij hadden wegwerpcamera's op tafel gezet en zou de foto's eigenlijk eerst op cd of iets anders willen zien zodat ik alleen de goeie foto's moet laten afdrukken, kan dit met een gewoon filmrolletjes want ben eigenlijk gewoon om alles zelf te doen met de digitale camera, weet niet hoe dit werkt. Je camera binnenbrengen in een enveloppe maar daar staat alleen op voor afdrukken. Hoe hebben jullie dit gedaan?

Nathalie
3-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1225


Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik7-7-2009 16:07:04

Hey Nathalie,

Blij te horen dat je dag super was!!

Voor je foto's vrees ik dat, als je ze digitaal wilt, je dit enkel kan bij een (echte) fotograaf. Maar dit wordt dan duur, denk ik.

Als je ze zelf laat afmaken, kan dat in allerlei plaatsen die toch heel goedkope afdrukken kunnen bieden. Ik weet niet of dit duurder zou zijn dan de eerste optie.

Groetjes,
Wendy



Windy
19-9-2009
 Meld misbruik7-7-2009 16:20:36

Bij het Kruidvat kun je de foto's ook op cd laten zetten.

groetjes,
Windy
19/09/09



evelyn
11-7-2009
 Meld misbruik7-7-2009 17:40:25

hallo,

Ik heb eerst gebeld naar het kruidvat en die lachten met mijn vraag. Ze vonden dit de normaalste zaak van de wereld foto's op cd te zetten.
Dus geen probleem ;-)
grts



Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik8-7-2009 12:53:34

:-) weer iets bijgeleerd vandaag! :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...