Nu Online
Momenteel zijn er 264 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help grootouders tussen mis-feest

  6-7-2009 20:53:32
hallo iedereen,
mijn vriend zijn familie moeten een halfuur rijden. Nu vroegen ze zich af of ze tussen de mis en het avond feest (ongeveer 3u) ergens kunnen overbruggen. Heeft er iemand ook zo een situatie en wat is jullie oplossing?
x
Lorianne

Lorianne

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1193


sarah
14-8-2010
 Meld misbruik6-7-2009 22:40:45

wij hebben exact hetzelfde voor, maar dan met een familie van 60 mensen.wij hebben beslist om in de voormiddag voor de wet te trouwen en net voor onze receptie de misviering te doen. Zo kan iedereen rechtstreeks doorkomen van de mis naar het feest.
We hebben deze beslissing genomen omdat anders onze misviering nogal 'leeg' zou zijn aangezien we niet van iedereen verwachten dat ze op en af komen of 5uur zich moeten bezighouden ergens anders.

groetjes



Eva
10-10-2009
 Meld misbruik7-7-2009 8:41:27

Dag Lorianne,

wij zitten in dezelfde situatie. Mijn familie woont in de buurt maar die van mijn verloofde (buiten zijn ouders dan) die wonen op meer dan een uur rijden. Op onze trouwdag gaan wij enkel voor de kerk trouwen (dag ervoor gemeente) maar daarna is er toch ook zo een 2.5 uur die ze moeten overbruggen omdat er eerst een receptie is voor kennissen en collega's.
In die 2.5 uur gaan ze ofwel naar het huis van mijn verloofde zijn ouders als het slecht weer is. Als het goed weer is, dan gaan ze ofwel een terraske doen ofwel eens gaan wandelen in het domein van Puyenbroeck (Wachtebeke).

Is dat geen oplossing voor jullie? Als ze met een groepje zijn, kunnen ze een gezamelijke activiteit doen of gewoon nog even gezellig op café gaan. En dan zullen die 3 uur vast wel voorbij vliegen denk ik.

Groeten,
Eva



ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik7-7-2009 18:49:14

Ja wij hadden hetzelfde probleem, daarom hebben wij ervoor gekozen om pas in de namiddag te trouwen, op die manier kan iedereen direct na het stadhuis naar de feestzaal.
Groetjes



Evelien
17-10-2009
 Meld misbruik8-7-2009 10:40:46

wij doen na de mis voor een kleinere groep gasten, ongeveer 25 personen een lunch in onze feestzaal. Zij kunnen dus al naar daar gaan. De rest van het volk komt pas om 19u. Je kan moeilijk je oma en opa op cafe sturen of ze zichzelf laten bezighouden he;-)



Evelien
17-10-2009
 Meld misbruik8-7-2009 10:40:59

wij doen na de mis voor een kleinere groep gasten, ongeveer 25 personen een lunch in onze feestzaal. Zij kunnen dus al naar daar gaan. De rest van het volk komt pas om 19u. Je kan moeilijk je oma en opa op cafe sturen of ze zichzelf laten bezighouden he;-)



Evelien
17-10-2009
 Meld misbruik8-7-2009 10:41:10

wij doen na de mis voor een kleinere groep gasten, ongeveer 25 personen een lunch in onze feestzaal. Zij kunnen dus al naar daar gaan. De rest van het volk komt pas om 19u. Je kan moeilijk je oma en opa op cafe sturen of ze zichzelf laten bezighouden he;-)



Evelien
17-10-2009
 Meld misbruik8-7-2009 10:41:20

wij doen na de mis voor een kleinere groep gasten, ongeveer 25 personen een lunch in onze feestzaal. Zij kunnen dus al naar daar gaan. De rest van het volk komt pas om 19u. Je kan moeilijk je oma en opa op cafe sturen of ze zichzelf laten bezighouden he;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...