Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje 4 juli

  6-7-2009 12:22:44
Zoals beloofd, hét verslag! (met expliciet namen, omdat sommigen daar nieuwsgierig over waren :-)
Ik heb nog noooooooit zo'n mooie dag in mijn leven meegemaakt als afgelopen zaterdag! kBen om 6u30 opgestaan, heb ontbeten en naar kapster vertrokken. Daarna visagiste Marie-Thérèse Holsbeeks. Ik denk dat het zeer mooi was, heb toch goede opmerkingen gekregen.
Om 9u45 klopte Geert dan aan de deur: dit was zo'n emotioneel moment! Hij was sprakeloos en ik wou hem knuffelen, maar hij stond daar aan de grond genageld :-) Mooi boeketje (Lotus Diest, die ook de kerk héél mooi én modern versierd hadden).
Dan zijn we op fotoreportage vertrokken met onze Excalibur (de limoversie van de auto van Cruëlla de Vil) en fotografe Kim Theys. Dit was superontspannend én heel leuk om te doen! kBen benieuwd naar de foto's.
Terug aangekomen iets proberen eten (had van de ganse dag geen honger meer door de adrenaline). Dan vertrokken naar het gemeentehuis in stoet. Was wel impressionant. Met héél véél dank aan onze ceremoniemeester Erwin, want hij was toch een zéér grote hulp hoor en vooral gemakkelijk: we moesten niet nadenken. In die stoet zat dus mijn favo-auto: den Excalibur, en voor onze ouders 2 Rolls Royces. Onze bruidskindjes hadden we heel modern in Mexx-kleedjes gestoken. Die zagen er super uit, zijn héél braaf geweest en daar hebben we ook leuke commentaren op gekregen dat ze zo modern waren :-)
Dan nog foto's, foto's en nog eens foto's om uiteindelijk aan de kerk aan te komen om 13u30. Toen giiiiiiiierden de zenuwen door mijn lijf! Zoveel volk dat daar stond: ze zijn geteld, 200 à 250 mensen. Ik kan je verzekeren: als je dan de kerk moet binnengaan, impressionant, maar ook beetje schrikwekkend :-DD
Mis met superpastoor!! We hadden iemand anders gekozen dan de pastoor van onze gemeente. Héél veel mensen, wij ook, hebben een traantje weggepinkt. Alsof het allemaal nog niet emotioneel genoeg was, was er dan ook nog Merry Marry (live zang en synthesizer) die er nog een emotioneel schepje bovenop deden: ook zéér goed gedaan!
Achteraf stond de harmonie buiten ons op te wachten. We hadden voor iedereen ijsjes, wat op deze warme dag extra tof gevonden werd. Het hartjeskanon, de duifjes en het chambreren van de champagne met het zwaard door Erwin maakten ons sprookje compleet!
Naar de zaal, waar we schrik voor hadden, omdat die nog niet af was, maar er was gewoonweg NIETS op aan te merken (Kasteel van Hoen, Geetbets). Prachtig kader, veel en lekker eten en drinken.
Openingsdans was een crazy dans: we waren net een groep op werchter of zo: zo enthousiast was het publiek :-) Den dj wist op bepaalde momenten ook niet wat hij zag, zo'n feestje is het nog geworden, ondanks de hitte :-DD
Ik ben nu gewoonweg ooooooooovergelukkig en kan nog enkele weken doorgaan op 1 fantastische dag: de dag van mijn leven!

Valerie
al 2 dagen getrouwd!

Geert
4-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1657


Geert
4-7-2009
 Meld misbruik6-7-2009 12:23:56

Nog vergeten: wij hadden als tafelthema snoepjes en dit viel letterlijk en figuurlijk zeer in de smaak. Als afscheid hadden we ook een plak chocolade met onze foto en datum op. Het geheel vond iedereen gewéldig!



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik6-7-2009 12:26:35

Er was iemand die wou weten hoe www.soundvision-events.be was, de dj: wel, héél goed. In het begin was het moeilijk: het was zoooooo warm, maar plots stond de dansvloer vol tot het einde, met ons inclusief!



Ans
8-8-2009
 Meld misbruik6-7-2009 12:38:42

Hey hey,

Eerst en vooral nen dikke proficiat hé!

Ben blij te horen dat de muziek in de kerk zo goed was :-)
Blijkbaar hebben we nog wel meer gemeen, want ook de auto is dezelfde...
Ik ben wel benieuwd naar foto's, krijgen we er te zien??

Groetjes en geniet van de wittebroodsweken!!

Ans



Sofie

 Meld misbruik6-7-2009 13:53:09

wow, sounds like fun!! :-)
die crazy dance hebben jullie dat zelf ineengestoken (wss geinspireerd op internet)? Op welke liedjes? Ik zou ook zoiets willen doen enerzijds maar anderzijds wil ik een echt prinsessenkleed dus dat zal wss moeilijk combineerbaar zijn...



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik6-7-2009 14:21:51

Foto's komen er aan, van zodra we ze zelf hebben :-)
Crazy dance: heb ik met mijn kleed aangedaan: eentje van Rembo Styling. Is te doen, als je goed op voorhand tegen je ventje zegt dat hij er mee rekening mee moet houden ;-)
Bij ons begon de slow: lief, van paul Severs. Dan begin van 'Take my love'. Dan heb ik gejumpt op 'Because the night'. Dan Geert die zijn ding deed op 'Party up' (shaken met de poep en handen in de lucht, klopte op mijn gat en zo :-). Dan Grease, the one that I want (nageaapt uit de film). Do you love me, van uit Dirty Dancing (ook nageaapt). Dan Cotton eye joe (ik eerst aan het zwieren met kleed, dan met de benen in de lucht en dan ingehaakt bij elkaar, zoals in de vogeltjesdans). en dan terug de slow.



Sanne
10-6-2016
 Meld misbruik6-7-2009 14:22:14

Hey,

Proficiat hé! Kheb een vraagje, hoe heb je dat tafelthema met snoepjes uitgewerkt?
Grt



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik6-7-2009 14:22:47

'Zeg een meisje' zat er ook tussen en daar hebben we dan een basis disco-rock op gedanst.



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik6-7-2009 14:25:49

Tafelthema: we hadden sjokotoffs, napoleons, zeevruchten, lekstokken, enz. dat kies je zelf :-)
Op de tafel stond een glas met daarin de snoep in (een cognacglas dacht ik). Bij het binnenkomen moesten de mensen hun naam zeggen en kregen ze per koppel een zakje (uit de AVA) met daarin het snoepje. Ook handig, die lijst, zo wisten we exact wie er nog niet was :-) Daarna werd dan geroepen 'de sjokotoffs mogen naar binnen'.



leen
28-3-2009
 Meld misbruik6-7-2009 16:38:36

Hallo,
Eerst en vooral proficiat!!
Wij waren ook van plan om snoep als thema te gebruiken dus is supertof! Maar hoe hebben jullie dat praktisch aangepakt, maw hoe hebben jullie dat zakje dichtgedaaan (nietje, lintje..)? + Stond de naam van het koppel erop? En waarin bewaarde je al die 'snoepzakjes'??

Groetjes



Karen
4-7-2009
 Meld misbruik7-7-2009 8:41:21

Bij ons is zaterdag ook alles perfect verlopen!!!
Het was de 2de mooiste dag van mijn leven(na de geboorte van mijn dochter).

Karen 04/07/09.



Ilse
13-6-2009
 Meld misbruik7-7-2009 8:43:49

Dag Valerie,

Proficiat en geniet van jullie wittebroodsweken!!!!
Wij zijn ondertussen 24 dagen getrouwd:-))

Toch wel een beetje schrik gehad voor de zaal, maar ze hadden echt wel hun best gedaan en ook onze dag was fantastisch!!!!

Groetjes,
Ilse



Liesbet
22-8-2009
 Meld misbruik7-7-2009 13:03:33

Hallo Valerie, ik krijg de daver op mijn lijf als ik uw verslag lees. Kdenk dat ik helemaal dezelfde dagindeling heb als van u... Kben ook al enorm aan het verlangen naar de mooiste dag van mijn leven..
Net zoals jij juist beleefd hebt.
Geniet nog van jullie wittebroodsweken en een leven lang als man en vrouw.
XXX
Liesbet en Andries
22 augustus 2009



Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik16-1-2011 18:15:37

Hoi Valerie

Een dikke proficiat met jullie trouw, al zijn jullie ondertussen al wel eventjes getrouwd :o)

Ik las net dat je feest is doorgegaan in het Kasteel van Hoen in Rummen. Die zaal spreekt ons ook enorm aan omdat ik altijd in Rummen heb gewoond.

Heb jij misschien wat foto's van die zaal? Hoe was jouw ervaring? Eten? Budget?

Je mag me altijd wat info sturen: melissa.celis@telenet.be

Merciekes!

Knuffel
Melissa



jos
17-12-2011
 Meld misbruik5-4-2011 20:17:53

Zelfde vragen zowat als vorig bericht. We zijn er net gaan kijken en de zaal is indrukwekkend. Ze zijn nog volop aan het werken en het gaat fantastisch worden. Prijs is 3000euro. Wat wij graag nog willen weten is wat de cateraar kost. Je mag altijd mailen naar prodrive-sti@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info