Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau getuigen

  6-7-2009 11:23:20
Hallo Iedereen,

Binnen 12 dagen is het zover!!!!
Ben nog op zoek naar een leuk cadeau voor onze getuigen.We hebben een man en een vrouw...
Liefst niet een bongobon of een pen ,...
Eens is iets anders:-))
Weet het ,het is niet gemakkelijk

Grtjes Marjan
18/07/09

marjan
18-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2376


Sophie

 Meld misbruik6-7-2009 11:24:55

hey

Mss een dagje/weekend samen weg...als cadeau. Zo heeft iedereen er iets aan.



Maggie
7-8-2009
 Meld misbruik6-7-2009 11:36:38

Hoi Marjan,

Wij trouwen op 7/8/09 en vragen aan onze fotograaf of hij in de loop van het avondfeest al naar zijn kantoor kan gaan om de mooiste trouwfoto van ons uit te kiezen en 2 keer in te kaderen, zodat hij vóór 12 u 's nachts kan terug zijn op ons feest mét die kado's. Om 12u wordt de bruidstaart aangesneden en daarna als bedanking aan onze getuigen geven we dan ineens één van onze mooiste trouwfoto van diezelfde dag !
Hopelijk krijgen jullie dat ook voor elkaar ?!

Wat 'meestal' gedaan wordt, is dat het meisje een boeketje bloemen krijgt en de man een fles wijn, maar ik vind ons idee'tje origineler ;-))

Succes en een pracht van een trouwfeest gewenst !

Maggie en Rudy 07/08/09



tami
26-6-2010
 Meld misbruik6-7-2009 17:04:32

Hi,

een etentje met jullie getuigen ? Dan kan er nagekaart worden over jullie grote dag.
Een weekendje CenterParks ?
Een picknick in een provinciaal domein ?
Je kan dan zelf een bon printen met daarop ingevuld waar die voor dient (vb. "Goed voor een etentje in restaurant... ").
Hangt er vanaf wat jullie zèlf ook zien zitten hé. Dit is slechts wat ik zou doen.
Groetjes



Tamara
27-11-2009
 Meld misbruik7-7-2009 6:12:30

Bij giftsfor2.nl kun je een cadeaubon bestellen voor een nachtje weg voor twee personen voor de prijs van 75euro voor hotels in Nederland en Belgie.En nog veel meer leuke bonnen voor niet zo heel duur.
Groetjes Tamara. 27-11-2009



heidi

 Meld misbruik7-7-2009 8:21:48

het hangt ook af wie je getuigen zijn, zoals maggie zegt is leuk, maar welke getuige hangt er nu een foto van een bruidspaar op, ze zullen het even op de kast zetten maar zeker niet ophangen, vind ik dus weggesmeten geld, wij hebben ze een bon cadeaux gedaan van een babywinkel omdat ze beiden een baby verwachten.



Kim
12-9-2009
 Meld misbruik7-7-2009 10:39:53

Hoi,

Voor onze mannelijk getuigen betalen we zijn kostuum en voor mijn getuige heb ik een mooi kettinkje gaan halen.
Hier hebben ze beiden nog iets aan na het huwelijk en het blijft een mooie herinnering.

Kim
12-09-2009



SVEN
12-9-2009
 Meld misbruik9-7-2009 21:53:16

ik vind een weekendje cadeau geven of zo toch veel meer cliché dan een pen hoor...
overal vind je nu van die bongo/cadeauboxen, geef je dat nu los of in zo een bon, het idee is hetzelfde.

een pen is persoonlijk met eigen naam en gaat voor een leven mee...

dat is mijn mening natuurlijk :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...