Nu Online
Momenteel zijn er 98 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslag huwelijk 27/06/09

  5-7-2009 16:07:14
dag bruidjes,
onze dag zit er inmiddels op, maar we leven precies nog altijd op onze huwelijkswolk!
Onze dag begon met regen en hierdoor dus ook met slecht humeur... Na afspraak bij kapper en make-up deed ik mijn kleed aan. Emo-moment nr.1: mijn pa kwam kijken en zijn mond viel écht open van verbazing... Wel grappig! Dan kwam mijn -toen nog- verloofde me oppikken en op slag brak de zon door, wat een geluk! Vanaf dan bleef het stralen en kon onze dag niet meer stuk. De foto's zijn dus goed gelukt, hadden ook een prachtlokatie! Emomoment nr 2. bij aankomst gemeentehuis: schoonfamilie zag ons en daar vloeiden de traantjes. Wist niet dat een burgerlijk huwelijk zo snel voorbij was. Ik voelde me toen al een echte prinses. Het was toch zo leuk om een bruidsjurk aan te hebben en te weten dat iedereen in zijn nopjes is en mooie kleren aan heeft! Na de broodjes 's middags kwam het bruidskindje (2 jr) zich klaarmaken, ze was toch zo schattig! Praktisch hetzelfde jurkje als mijn bruidsjurk. 't was écht mooi! Ik ben van heel de dag niet nerveus geweest, tot het moment dat we de kerk naderden. Er was echt veel volk wat leuk is! De mis 'vloog' voorbij, ook al duurde ze 1u30, en kreeg ik emomoment nr 3. Daarna het feest: zo de max! Emomoment nr 4.: aankomst goede vrienden die niet aanwezig konden zijn in de mis... Iedereen blij en in feeststemming!!! We kunnen precies niet zwijgen over deze dag. Hihi. We krijgen ook heel veel positieve reacties, wat super is!
Aan alle aanstaande bruidjes: geniet er echt van, van moment tot moment, tis toch zo rap voorbij! En vraag aan vrienden en kennissen om foto's te nemen. Ondertussen zagen wij al reeksen foto's en dat is plezierig, want op de fotograaf moet je langer wachten!
Veel plezier!
Een gelukkig getrouwde Géraldine

Géralidine
19-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1296


Noemi
17-10-2009
 Meld misbruik5-7-2009 16:23:44

Hey Geraldine

Amai dat klinkt inderdaad echt allemaal super gewoon!
Alvast van harte proficiat, en geniet nu maar volop van het gehuwde leven!
Bij ons is het nog eventjes wachten, maar toch komt het sneller dichterbij als we denken!
Veel groetjes
Noemi
17 oktober 2009



Krista
30-5-2009
 Meld misbruik7-7-2009 20:35:26

Hey Géraldine,

Allereerst een hele dikke proficiat met jullie huwelijk! Wij zijn sinds 30 mei getrouwd en zitten ook nog op die huwelijkswolk hoor! Dat is zo'n fantastisch gevoel, dat kan je met niks anders vergelijken. Spijtig dat dat maar 1 dag in je leven is hé. Ik zou dat gerust nog eens willen overdoen. M'n kleed hangt al proper gewassen klaar;-)) Geniet nog lang na van jullie huwelijksdag!

Groetjes,
Krista
Al 38 dagen getrouwd ;-))


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info