Nu Online
Momenteel zijn er 396 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vandaag is het onze DAG!!!

  4-7-2009 5:43:27
Jaja, ik mag het vandaag eindelijk zeggen, Vandaag is het onze toer :-) na 2jaar op deze site te zitten en met meer dan 500dagen staat deze teller eindelijk op NUL. Aan alle bruidjes die ook vandaag huwen, een dikke proficiat en feest goed. Hopelijk kan ik het uithouden tot in de vroege uurtjes :-) tot nu toe is het nog droog weer gebleven, hopelijk blijft het zo. Kwart na 5 vanmorgen werd ik wakker, maar de zenuwen in mijn buik zijn zo hevig dat ik niet meer kan slapen. Ik weet niet wat het zal geven maar ik laat gewoon alles over me komen.

Zo ik wens jullie allen een leuke dag toe en bedankt aan jullie voor de steunende woordjes die we soms eens nodig hebben. Aan jullie allen BEDANKT!! :-)

groetjes
Evi
04-07-2009

evi
4-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 972


Karen
4-7-2009
 Meld misbruik4-7-2009 8:04:58

Heb ook zenuwen!!!!!!!!!!!
We zouden eigenlijk gewoon moeten genieten!!

Karen 04/07/09.



sam
18-6-2010
 Meld misbruik4-7-2009 14:35:33

Geniet van jou dag!!
men vriend en ik trouwen volgend jaar.
we hebben nog zo veel te plannen,maar heb nu al zenuwen.
in men kopke is het één grote warboel.
Daarbij komt het nog dat het een homo huwelijk is;ik moet het maar gewoon zen beloop laten gaan zeker.
alvast proficiat!



Sofie

 Meld misbruik5-7-2009 15:16:49

Hey Evi

hopelijk was het een superdag gisteren, je habt alvast stralend weer gehad! Ik wenste dat het hier ook al zo ver was maar ik zit nog over de 300 dagen op de teller!

geniet van je wittebroodsweken!
Sofie
15/05/10


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...