Terug naar overzicht
Wij betalen 300 euro aan een bruidboeket. 100 callassen met de hand geweven...GroetjesKim01/08/2009
ik laat mijn bruidsboeket maken door een vriendin die bloemiste is... heb haar de vrije loop gelaten met al haar fantasie aangezien ik niets ken van bloemen eigenlijk...Maar heb al velen gehoord dat het overdreven duur vinden , ze profiteren echt van een huwelijk...Ik heb nu echt wel het geluk...
Bij mij maakt mijn toekomstige schoonvader het boeket en alles wat er bij komt. Mijn verloofde zijn ouders hadden vroeger een bloemenwinkel en het zit nog steeds in zijn vingers. Wel een hele besparing voor ons en zijn resultaat mag er zeker zijn!! Ik heb ook al gehoord dat die boeketten soms schandalig duur kunnen zijn.
bruidsboeket met calla's, 6 corsages voor de mannen met calla's en een altaarstuk ook met calla's voor de prijs van 150euro, met levering aan huis
mijn boeket was supper, het koste met 3volwassenencorsages, 3kindercorsages en een minibruidsboeket 150 euro, het was gedaan hoe ik het voor ogen had (mijn ventje heeft nogal goed geluisterd), het had vele roosjes, speciale opgebonden steel en pareltjes, echt mooi...www.heidienwouter.bruiloftsite.nl
Inderdaad zeer duur, had je vooraf geen prijs gevraagd? Ik had een soortgelijk boeket voor 30 euro.
Hey,Ik had eveneens een bruidsboeket met 9 calla's en zo van die groene bladen. Ik heb er 22€ voor betaald. Had zijden bloemen gekocht en ging de ochtend voor ons huwelijk naar de markt om van die groene bladen om errond maar zag daar ter plaatse dat ze heel mooie calla's hadden en ze hebben ter plaatste mijn boeket gemaakt (met de echte dus)Het boeket is nog 2 weken heel mooi gebleven. Indien je een foto wenst mail gerust naar ornellake@hotmail.comgroetjesNella