Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zwanger!!!!!!

  3-7-2009 11:36:43
Vermits niemand mij hier zal herkennen (hoop ik), mag ik het hier uitschreeuwen van geluk!
Wij zijn nu ongeveer 5 weken getrouwd waarvan reeds 4 weken zwanger! Nog heel pril, daarom dat het nog geheim moet blijven en het zo'n deugd doet om het hier eens uit te schreeuwen.
Het is bijna onvoorstelbaar hoeveel geluk wij gehad hebben. ongveer 2.5weken voor de trouw gestopt met de pil, eerste eitje mooi op tijd gesprongen en direct prijs. ons kindje is waarschijnlijk gemaakt tijdens de eerste dagen van onze huwelijksreis. Een mens zou er voor tekenen. 't Was wel beetje schrikken, want mijn hoofd was voorbereid op 'hopelijk binnen een paar maanden', niet dus, maar intussen begint het door te dringen en kijken we er vol verwachting naar uit! Nu hopen dat we de kaap van 12 weken halen en alles goed verloopt!!!!!

lotje
30-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1247


Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik3-7-2009 11:40:43

proficiat !!!
beter te vroeg dan er maanden/jaren naar moeten smachten ;-)



Dorien
10-7-2010
 Meld misbruik3-7-2009 11:57:48

Proficiat! Dit is superleuk nieuws voor jullie!
Geniet van jullie zwangerschap, het kindje zal er rap genoeg zijn :-)
Hou ons op de hoogte he!

groetjes,
Dorien



Dorien
10-7-2010
 Meld misbruik3-7-2009 11:57:49

Proficiat! Dit is superleuk nieuws voor jullie!
Geniet van jullie zwangerschap, het kindje zal er rap genoeg zijn :-)
Hou ons op de hoogte he!

groetjes,
Dorien



cathy
7-8-2010
 Meld misbruik3-7-2009 12:29:33

Hey Lotje,

Ik wens jou een héle dikke proficiat met de komst van jullie kindje. Jullie huwelijk is héél mooi ingewijd zo hé ;). Geniet er met volle teugen van, echt waar !!!



Lien
1-8-2009
 Meld misbruik3-7-2009 13:51:09

Lotje, proficiat!!!!! :-)
Ik ben ook 5 weken zwanger momenteel! Wij trouwen binnenkort, dus dat is extra spannend hé! :-)
Merk je al veranderingen?

Groetjes

Lien



lotje
30-5-2009
 Meld misbruik3-7-2009 14:02:00

Ook een dikke proficiat!! jullie zullen met 3 trouwen ipv met 2. Ook leuke gedachte.

Buiten dat mijn borsten precies elke morgen groter lijken, merk ik eigenlijk niets. Daarom dat ik ook de zwangerschapstest eerst niet geloofde. Ik had anders geen kwaaltjes. Maar omdat mijn man overtuigd was van wel en ik naar feestje moest (waar dus alcohol zou vloeien) wou ik zeker zijn. Heb verzekers 15 min naar de positieve test zitten staren. Was het dus niet van dat feestje, wist ik het dus nog altijd niet en was ik nog altijd aan het wachten op mijn eerste regels.

Wel blij dat ik (nog) geen last heb van misselijkheid. Moet lastig zijn. Als ik ga sporten, ben ik wel rapper uitgeput, maar dat en die gigantische borsten neem ik er graag bij.



Lien
1-8-2009
 Meld misbruik3-7-2009 14:34:19

Aan mijn borsten merk ik het ook al. Ze doen ook wel wat pijn! Van mij moeten ze niet te veel groeien ze! ;-)

Ik merk ook dat ik enorm scherp ruik! :-) En mijn 'bestaande' buikje kan ik iets minder goed wegsteken, maar mijn ventje zegt dat dat mijn gedachten zijn!

Ik dacht ook dat je daar onmiddellijk veel meer zou van merken: misselijk enzo. Maar dat ben ik ook niet. Ik las in een boek dat dat zo vanaf de 6de week is... 'geduld' dus ;-) haha!

Mijn ouders waren heeeel enthousiast, mijn schoonouders ook, maar mijn schoonmoeder is toch bang voor 'achterklap'. Aja, een kind in minder dan 9 maand na het huwelijk... Man man... :-)

Ik ben uitgerekend voor 7 maart. Jij?

Veel succes ermee!



lotje
30-5-2009
 Meld misbruik3-7-2009 14:50:39

Ja, ze mogen ook wel stoppen met groeien. Had al C/D, dus veel meer moet het niet meer worden. Pijnlijk zijn ze wel nog niet.
Nu je 't zegt, mijn 'bestaande' buikje kan ik idd ook niet meer goed wegsteken. Vroeger trok ik in bepaalde kleedjes, topjes altijd mijn buik wat in, maar mijn buik intrekken lukt mij precies niet meer, wat de komende weken wat ambetant is aangezien het nog wat geheim moet blijven. Tja, nu zeg ik gewoon dat ik wat kilootjes bijgekomen ben van op reis. Voorlopig gelooft iedereen dat nog ;-)

Als die misselijk pas vanaf week 6 is, ga ik het mss toch nog zitten krijgen. Duimen van niet :-s

Ouders en schoonouders weten het ook nog niet. Ik wil wachten tot na mijn eerste echo (22 juli). Wij zijn uitgerekend voor 10 maart, maar das een schatting van de huisarts. 22 juli zullen we een betere schatting krijgen.

Spannend é allemaal. Leuk dat ik hier eens mijn hart kan luchten, want dat zwijgen is héél zwaar. Zeker omdat iedereen er nu achter vraagt nu we getrouwd zijn. Zo van: 'en wanneer komen de kindjes', dan voel ik mij precies betrapt.



Lien
1-8-2009
 Meld misbruik3-7-2009 14:55:32

Betrapt haha! :-) Bij ons vraagt iedereen nog naar onze trouw hé, da's gemakkelijk! Maar deze week zei iemand: proficiat hé! En ik was verschoten zenne! Maar mijne frank was nog rap gevallen dat het over onze trouw ging! :-)

Er bestaan leuke forums zenne Lotje, want ook ik kan zoooo moeilijk zwijgen. Ik kan mijn 'ei' kwijt op zappybaby!

Ik mag op 9 juli naar de gynae, nog voor onze huwelijksreis: ik wil zeker zijn dat alles ok is!

Mss tot op 't forum hé! :-)



katleen
18-4-2009
 Meld misbruik3-7-2009 23:59:16

hoi

wij zijn getrouwd op 18 april en ondertussen 16 weken zwanger!!
dus ja, wij zijn ook met drie getrouwd, maar superblij hoor...

alleen maar positieve reacties!!

ons kindje is voorzien voor 24 december, een kerstwondertje dus!!!

katleen



Lien
1-8-2009
 Meld misbruik4-7-2009 20:41:20

Katleen, hoe ver was je dan al? En heb je last gehad van iets? Al een buikje?



Isolde

 Meld misbruik5-7-2009 1:18:57

Haha wat grappig dat iemand het hier heeft over 'achterklap' omdat het kindje niet pas na 9 maand huwelijk komt:) Dat zijn zaken waar mijn grootmoeder nog van heeft wakker gelegen (die moet echt op haar huwelijksnacht zijn zwanger geraakt:)). Of ben ik zo fout te denken dat niemand nog wacht tot na het huwelijk? Maar proficiat! Zo kan je meteen van verlangen naar je feest verlangen naar een geboorte:)



Sofie

 Meld misbruik5-7-2009 15:23:11

Proficiat Lotje!! Dat is inderdaad een droom meteen zwanger worden! Ik wil ook wachten tot na de trouw volgend jaar maar hopelijk lukt het dan even snel als bij jou! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap en een wolk van een baby toe!!
xx



evy
1-3-2009
 Meld misbruik5-7-2009 21:02:52

Gefeliciteerd!!!
Wij huwden vorig jaar 1 augustus. Hier ook vlak voor ons huwelijk gestopt met de pil en zwanger van de reis teruggekomen. Volgende maand, op onze huwelijksverjaardag, wordt onze zoon gedoopt!

Groetjes Evy

P.S. GENIET!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...