Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoeveel genodigden???

  2-7-2009 21:17:39
Bij een vorige vraag viel het mij op dat er (veel)trouwers zijn die 150 of meer personen hebben op hun trouwfeest...
En ik die dacht dat 100 man al veel is.
Dit moet dan toch ongelooflijk duur zijn??

Groetjes


an.R.
11-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 1246


stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik2-7-2009 21:37:51

Het is ook ongelooflijk duur... :( Ik ben op zoek: wilde eerst een receptie geven voor 150 man en een feest voor 50, maar die prijzen swingen ook al de pan uit. Ben nu dus op zoek om een feest te geven voor 150 man, maar je zit al heel gauw aan 10 000 euro en dat wil ik echt niet geven. Ik tracht iets te vinden waar je ipv echt uitgebreid eten, een tapastafel en dessertenbuffet of frietjes ofzo kan zetten. In de hoop om de kosten te drukken...



KARIN
22-5-2010
 Meld misbruik2-7-2009 21:44:25

Hoi,
Wij hebben max. 80 personen en betalen €50pp voor eten en drinken (tot 2u). Hebben luxe BBQ en dessertbuffet met bruidstaart. Je kiest zelf maar eten is grootste kost van je feest waar je niet onderuit kunt...
Grtjs Karin
22052010



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik2-7-2009 21:49:49

Wij waren met 66 voor het eten en 78voor de receptie. ruim voldoende, vonden wij.



evelyn
11-7-2009
 Meld misbruik2-7-2009 22:05:12

dag ann

Ja het is ongelooofelijk duur. Maar je mag natuurlijk de cadeaus niet vergeten. Daarmee hopen we toch een groot deel van het huwelijk mee te betalen. Wij zitten met meer dan 500 genodigden (avondfeest en receptie) en ik hoop dat ze allemaal een mooie cadeau meehebben ;-)
veel succes nog !



Elke
19-9-2009
 Meld misbruik3-7-2009 8:25:37

hoi ann,

Bij ons zijn er 160 personen gevraagd op de receptie, 50 personen voor het diner en nog eens 200 extra voor het dessertenbuffet, in totaal zitten we dus aan iets meer dan 400 genodigden. Het is een mooi kostenplaatje maar door wat minder volk voor het diner en meer voor het dessertenbuffet kan je de kosten wel een beetje drukken.

Groetjes



Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik3-7-2009 8:26:14

Wij vragen 180 man voor het avondfeest en rekenen dat er ongeveer 150 gaan komen. Wij betalen ongeveer 57 euro pp voor het receptie, volledige menu met voorgerecht, hoofdgerecht en dessertbuffet, én drank voor heel de avond.

Voor de receptie vragen we ongeveer 80 man en betalen we 15 euro pp voor drank en hapjes.

groetjes



Eva
10-10-2009
 Meld misbruik3-7-2009 8:58:25

Wij vragen voor de receptie een 80 personen en voor het avondfeest zitten we rond de 100. Een mooi gemiddelde denk ik.
Het is inderdaad allemaal erg duur maar je kunt het zo duur of 'goedkoop' maken als je wilt. Als je echt op een goede locatie zit met een vier- of vijf gangenmenu, ja, dan ga je betalen natuurlijk.
Wij zullen rond de 75 euro moeten betalen voor de mensen van het avondfeest. (drank hele avond, warm voorgerecht, soep, sorbet, hoofdgerecht en dessertbuffet)

Groeten,
Eva



kristel
14-7-2009
 Meld misbruik3-7-2009 9:09:29

hallo,

Bij ons komt er een 80 man in totaal. Wij hebben ook bewust gekozen om een kleiner feest te houden en alleen mensen uit te nodigen die echt iets voor ons betekenen. Je mag zeker niet te veel rekenenen om je cadeaus want bij mijn zussen zater er toch een tiental lege enveloppen bij en niet iedereen geeft zoveel aan een trouwer. Wij wilden liever een klein en chique feest dan een groot feest in een parachiezaal. Maar dat is natuurlijk zeer persoonlijk. Je moet je hart hierin volgen. groetjes

Nog 11 dagen



Kim
1-8-2009
 Meld misbruik3-7-2009 11:28:55

Wij hebben, ook omwille van de prijs, ons avondfeest ingedeeld in twee delen. Om 18 uur komen 58 gasten voor het eten (58 euro p.p.) en dan om 21 uur sluiten er 70 personen aan vanaf het dessertenbuffet (29 euro p.p.). Hier zit ook telkens drank in. Wij geven geen receptie in de namiddag, maar gaan met de suite picknicken (voorzien we zelf) op een klein bootje dat nu dient als café. We moeten daar alleen de drank nemen. Zo hebben we toch iedereen gevraagd die we willen en besparen we toch. En je kan natuurlijk ook gewoon geld vragen als cadeau en daar een groot deel van het feest mee betalen.

Nog veel plezier met de voorbereidingen.
Kim



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik3-7-2009 13:21:22

Wij vragen de 50-plussers op een borrel 's middags (100 man) en de "jeugd" 's avonds op een dansfeest met walking diner (150 man). De factuur gaat naar de ouders...



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik3-7-2009 13:48:27

Spijtig dat niet iedereen zo'n ouders heeft als Sofie hieronder. Allé, ik krijg ook wel wat toegestopt hoor. Ja het is duur, wij betalen 69 euro pp voor alles, eten, drinken, dj,... heel de feest. Als je 100 man genoeg vind, waarom niet dan? Ik hoop dat ik toch wel een 50 euro per koppel mag ontvangen. Dat scheelt ook weer wat hé. De gasten waar we lege enveloppes van verwachtte, die hebben afgezegd, das ook al iets. Hou er ook rekening mee dat als je 100 man vraagt er daarom geen 100 komen hé. Bij ons zijn er van de 200 een 50 afgevallen. Wij trouwen nu wel het laatste weekend van't bouwverlof.

groetjes, Carolina



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik3-7-2009 14:54:40

Het feest zelf en onze kleren werden door onze ouders betaald, anders konden wij dat nooooit...
De 'accessoires', zoals de auto's, live-zang, enz. betalen wij, omdat wij tenslotte allebei al lang gaan werken. We hadden wel een groot budget voorzien en soms heel goed uitgekeken naar besparingen.
Wij hebben 120 mensen receptie, 117 eten en 43 dessertenbuffet. Maar bvb bij die 120 receptie zit heel de suite en de tantes en nonkels op vraag van mijn ouders. Dat is dan compromissen sluiten: zij betalen dus da's dan rekening houden!
Op cadeau's mag je niet te fel rekenen. Als je de helft van je bedrag krijgt, mag je content zijn!

Valerie
morgen!



annabel
12-6-2010
 Meld misbruik3-7-2009 17:01:08

bij ons komt er een 130 man om te eten aan 78 euro all-in tot einde feest en dessertenbuffet en nog 20 man aan 39 euro voor dessert en drank ook.blijkbaar moete wij vele meer as jullie betalen??????:(



Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik4-7-2009 13:12:03

Wij hebben 60 mensen voor de receptie en diner en nog eens een 30tal voor het dessertenbuffet. Nog geen 100 man dus maar dat is voor ons meer dan genoeg! We hebben niet zo een grote familie en hebben elk enkel onze echte goede vrienden op de lijst staan. Ik heb liever geen mensen op ons feest die we zelf helemaal niet kennen dus hier worden er door de ouders weinig tot geen mensen uitgenodigd. Aangezien wij zelf het feest en onze kleren bekostigen is ons aantal meer dan voldoende.



nuki
9-10-2009
 Meld misbruik4-7-2009 17:53:02

Hallo, amai dan heb ik echt veel volk als ik dat hier zo lees...
De receptie is enkel voor naaste familie en zal ongeveer een 100 man zijn.
Wij hebben op het avondfeest 205 gasten en zij krijgen enkel koud buffet, taart en ook ontbijt voor de laatblijvers.
Zowel ik als mijn vriend hebben grote familie en ik een hoop collegas die ik er zeker bij wil (ben verpleegkundige).
Helaas voor onze spaarrekening geen ouders die alles mooi netjes betalen daarmee dat wij het beetje simpel maar toch degelijk houden.
Wij hebben een mooie feestzaal gehuurd en hebben een traiteur. Als je alles uit handen geeft dan wordt het inderdaad onbetaalbaar als je menu hebt voor pakweg het goedkoopste 30 euro pp. Dat zagen wij echt niet zitten.
Groetjes.



Stephanie
4-10-2008
 Meld misbruik5-7-2009 18:03:23

wij hadden 100man met enkel de familie en een heel beperkt aantal vrienden .
en dan was een deel van de familie nog niet uitgenodigd (nichten en neven die we mss 2keer op 25jaar hadden gezien)
Wij hebben onze trouw gedaan bij san marco village ,een grote wedding party
met voor iedereen apperitief ,2verschillende warme bufetten ,een groots dessert buffet ,drank ,koffie (zoals van de George :) ) en pralines ,a volante tot 3uur s nachts :) en dit was nog geen €60 PP
dus een echte aanrader

xxx Stephanie
alleenvanmij@live.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...