Nu Online
Momenteel zijn er 321 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HELP!!!!

  1-7-2009 11:52:21
In februari hebben we een feestzaal gehuurd voor ons trouwfeest van 12/09/2009! Vandaag sturen ze een brief dat de werken van de feestzaal nooit zullen af zijn tegen dan!! Heeft er iemand AUB een zaal voor mij waar ook in België voor 12/09/2009!!!!!

Jessica
26-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 23 | Gelezen: 1638


Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik1-7-2009 11:56:28

Beste Jessica

Ik kan je niet helpen met je zaalprobleem, maar als ik van jou was, zou ik het hier niet bij laten. Je kan de feestzaal naar een schadevergoeding vragen hoor!!
Laat je zeker niet doen!

Veel sterkte
Vanessa
24/10/09



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik1-7-2009 12:01:02

Een feestzaal nog vinden zal moeilijk zijn vrees ik.
Al aan gedacht om een mooie tent met cateraar te contacteren ?
Prijsverschil zal er wel zijn, maar dat zou ik dan via de feestzaal proberen recupereren.
Wisten jullie dat er werken aan de gang waren ??
Welke zaal is het ?



Cedric

 Meld misbruik1-7-2009 12:05:31

Beste

Van welke regio ben je?

Groetjes



Jessica
26-9-2009
 Meld misbruik1-7-2009 12:07:06

Cedric:
Wij zijn van Vlaams-Brabant. Maar het maakt niet uit, ik ben hopeloos!!!



Jessica
26-9-2009
 Meld misbruik1-7-2009 12:07:07

Cedric:
Wij zijn van Vlaams-Brabant. Maar het maakt niet uit, ik ben hopeloos!!!



Jessica
26-9-2009
 Meld misbruik1-7-2009 12:09:37

Sofie:

Ja we wisten dat er werken waren, maar niets bijzonder: nieuwe vloer leggen, nieuw laagje verf...en van februari tot nu???



Yasmina
2-8-2012
 Meld misbruik1-7-2009 13:03:45

Je kan eens horen bij de Lamme Goedzak in Zoersel(prov. Antwerpen), niet te duur, super vriendelijk! En altijd bereid te helpen!
Groetjes,

Yasmina & Gregory
06/08/2010



nele
8-8-2009
 Meld misbruik1-7-2009 13:10:52

Hey,

Geen paniek. Wij hebben 80 dagen voor de trouw tehoren gekregen dat we ons boeltje mochten pakken omdat we niet akkoord gingen met een verhoging van de prijzen van meer dan %100 tegenover in januari. We hebben daar dan ook de advocaat op gezet en dat is nu nu nog lopende.
Wij zijn bij Salons de Romree (Grimbergen) terecht gekomen (godzijdank!) aangezien een bruidje afgebeld had voor 8 augustus. Bel daar eens naar, valt super goed mee qua prijs en is naar het schijnt tiptop. Het Fenixhof is in dezelfde straat, kan je ook eens naar bellen. Den Ast of anders Passade in Mechelen. Basil & Co in Machelen anders. Ik zoek alvast verder en als ik iets vind zal ik het hier posten.
Gewoon bellen, vragen of ze dan nog vrij zijn en zo snel mogelijk eens gaan kijken.

groetjes,
Nele
08-08-09



Sylvie
16-10-2009
 Meld misbruik1-7-2009 14:23:23

't Fortje in Deurne; vanbinnen heel mooi en ongelooflijk vriendelijke eigenaar. Ik ben er een dikke week geleden onze zaal gaan boeken voor midde oktober en het was volgens hem nog goed op tijd :).
De Lisper in Boechout in naar 't schijnt ook een aanrader.
Anders kan je misschien eens kijken om een parochiezaal te huren en zelf aan te kleden? 't Hangt er natuurlijk serieus van af hoe je je feest ziet.

Het beste wat je kan doen is feestzalen opbellen denk ik; er zullen toch ergens annulaties voorvallen?

Veel succes!



Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik1-7-2009 14:28:49

Van waar in Vlaams-Brabant zijn jullie precies en over hoeveel personen gaat het? Is het een feestzaal met catering of niet?

Feestzalen met catering die je kan proberen:
Lindenhof in Baal
De Camargue in Heverlee
Den Ast in Kampenhout
Hof ter Venne in Langdorp
De Bourgondier in Diest
Hof te Rhode in Schaffen
... en er zijn er vast nog een hoop waar ik niet meteen op kom.




Tineke

 Meld misbruik1-7-2009 14:43:00

Berkenhof in Bierbeek. Heel mooi daar, lekker eten en niet duur. Misschien hebben zij nog een plekje vrij...BELLEN!



s
1-6-2007
 Meld misbruik1-7-2009 15:35:01

De Camargue is volgens mij in Bertem (dicht bij Heverlee).

Gewoon samen met je partner de gouden gids nemen en elk een deel afbellen...
Na een paar uurtjes intensief bellen zal je er wel één vinden.
Niet panikeren, maar er structureel werk van maken.
Komt wel inorde! Helaas, maar goed voor jouw, zijn er ook altijd afzeggingen.



Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik1-7-2009 17:12:50

Hey,

Onze feest gaat op 26 september door in Vlezenbeek (Pajottenland). We hebben gekozen voor zaal Casy. Superlieve mensen, heel lekker eten, gezellig en niet superduur. Het is wel niet de hipste zaal die er is (en enkel het filmpje op hun site is up to date) maar wij vonden de rest belangrijker dan dat. Als ze je kunnen helpen zullen ze dat op alle mogelijke manieren doen.

Succes!
Evelien



ivette

 Meld misbruik1-7-2009 22:37:35

probeer eens feestzaal erato mechelen zeker niet duur en een heel vriendelijke uitbaaster, ze hebben ook een site
alvast veel succes gewenst en hopelijk vind je nog op tijd een zaal.
groetjes yvette



Cedric

 Meld misbruik2-7-2009 8:33:44

hello

Ik ben dj en heb al in verschillende zalen gedraaid.

Ik ken ook wel een paar goede zalen.
-Den Ast in Kampenhout
-Dennenhof in Brasschaat
-De jonge jeugdhaard in lummen

Misschien kan je hier al een beetje mee verder.

Mvg



Deborah
9-9-2009
 Meld misbruik2-7-2009 8:36:47

Hallo,

Wij hebben ons feest op 11/09/2009 in feestzaal 'De Venkel' in Kortenberg. Bel ze even op! 02/759.30.08

Hopelijk vind je vlug iets!!! Succes

Deborah



heidi

 Meld misbruik2-7-2009 8:38:28

ons feest vond in ter roest plaats in buggenhout, zeer mooie zaal (ze hebben er 3), prijs valt zeer goed mee en lekker eten.



kimberly
21-5-2010
 Meld misbruik2-7-2009 9:50:16

Hey Jessica,

Dat is uiteraard geen leuk nieuws, maar laat je er niet door doen hé! Informeer bij een advocaat burgerlijk recht en kijk wat je rechten zijn, je kan proberen voor een schadevergoeding, voor zover de uitstelling van de werken niet aan overmacht te wijten is.
Het is allesbehalve aangenaam, maar maak je niet teveel zorgen! Alles komt zowiezo goed. Ik heb gezien dat je hier toch al een aantal zalen hebt gekregen, bel ze één voor één op en je zal wel geluk hebben, er zijn altijd afzeggingen. Desnoods zijn er nog veel goede alternatieven!
Is het een feestzaal met eten dat je zoekt? Anders kijk ik eens rond hier in het Gentse, als dit niet te ver is? Heb je de uitnodigingen al verstuurd?

groetjes en don't panic!! kim



kim
10-7-2009
 Meld misbruik2-7-2009 19:35:56

Dag Jessica,

mijn nicht is een aantal jaar geleden getrouwd in Gasthof Ter Venne in Aarschot. Dat was heel mooi en prima verzorgd.

succes en groetjes,
Kim



Johan

 Meld misbruik2-7-2009 19:37:05

de montil in essene(affligem misschien!?! www.demontil.com
de witte meren in Keerbergen (mereldreef 23)
feestzalen roxy in nieuwkerken-waas - www.feestzalenroxy.be
hopelijk lukt het




Carolien

 Meld misbruik4-7-2009 14:46:55

Wij kozen voor 't Brouwershof te Affligem: heel originele en sfeervolle locatie (oude brouwerij uit jaren 1780, met ruime binnenkoer), zeer goede prijs/kwaliteit-verhouding, zeer vriendelijke bediening en service, ongelooflijke prijzen voor dranken (echt aan groothandelsprijs !), zeer centraal gelegen (nabij E40 - op de as Gent/Aalst/Brussel)
Een echte aanrader. We zouden er zo opnieuw voor kiezen !

mvg



audrey

 Meld misbruik3-8-2009 14:33:36

Dag Jessica,
Onze feestzaal op 26/09 is nog vrij en gelegen te Ittre op 20min van Brussel.
Het is een pracht van een zaa, www.palaisdeplume.com en wij zoeken dringend iemand om ze te verhuren. Je kan me steeds bellen op 0495482811 voor meer info.
Groetjes, Audrey



veronique
22-8-2009
 Meld misbruik26-8-2009 8:15:28

Hoi Jessica,

Het is miss al te laat. Maar wij gingen normaal trouwen op 12/09/2009 in hof van beatrijs maar wij hebben onze trouw moeten verzetten. Miss kan je bij hun eens horen? website www.hofvanbeatrijs.be

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info