Nu Online
Momenteel zijn er 230 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voorlopertjes

  30-6-2009 20:35:00
Hoi iedereen,

ik heb een vraagje.
Mijn verloofde zijn petekindje zal mee 'voorlopen' op ons huwelijk 28/08/09 en we hadden eigenlijk gedacht dat hij al ging kunnen stappen maar dat lukt nog niet zo heel goed.
Dan hadden we hem graag vooruit laten trekken door mijn nichtje, die 9 jaar is, maar we weten niet goed in wat ...

Hebben jullie ideetjes?
En waar we dergelijke zaken kunnen kopen. Wij wonen regio Kortrijk, West-Vlaanderen.

Alvast bedankt,

Groetjes,
Sharon
28/08/2009

Sharon
28-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1062


Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik30-6-2009 22:10:01

misschien zo een bolderkar, die zie je wel veel tegenwoordig



Yentl
22-5-2010
 Meld misbruik1-7-2009 12:14:08

Hallo Sharon,

Een bolderkar lijkt me wel iets leuks, je hebt er in verschillende maten en kleuren. Met een lintje hier en een bloempje of versierinkje daar toont het ineens wat feestelijker :-)
Ik denk dat je daarvoor best eens kan horen bij een lokale fietsenwinkel ofzo of misschien eens kijken op Kapaza daar vind er ook soms leuke.

Groetjes Yentl
22/05/2010


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...