Terug naar overzicht
Hallo!Ik heb toevallig net hetzelfde voorgehad met mijn vaste kapper (Doornzele)!Erg hé: oudjes die zeeën van tijd hebben...Die leggen gewoon al een heel jaar vast!Mijn kapper vond direct dat een trouw voorrang heeft en heeft enkele afspraken wat kunnen opschuiven. Probleem opgelost!Ik laat een visagiste aan huis komen nl Heidi Fonteyn (Oostakker). 't Is niet goedkoop maar ze doet een proef make-up vooraf en komt dus aan huis. Och ja, voor 1 keertje mag het wel vond ik ;-)Als je wil, mail ik je haar GSM-nr/email.Groetjesxxx
hey, ik zou dat mens toch eens vragen om enkele zaken te verzetten hoor... allez verdorie, mei volgend jaar...die is niet goed snik zekerZou ze echt eens haar vet geven en mij niet laten doen.ik heb een goede kapper in zelzate, zeer goed voor opsteekkapsels... studio twen in hans kochlaan, misschien wat ver??
an zou ik daar wel nooit meer gaan hoor! groetjes,KimTrouwens kappers zijn er genoeg en je hebt nog een zee van tijd!
ja ik vind het ook wel grof eigenlijk, ik ga daar tenslotte al 15 jaar of zo...Mijn ma gaat er ook en ging er nog eens mee praten (zo even onopvallend terloops ;-))mijn vriend heeft ook zoiets van: verander maar, als ze dat al niet kan opbrengen maar anderen zeggen dan weer: ja die klanten komen elke week die kan ze niet zomaar afzeggenKatrien: je mag me altijd mailen met die gegevens en de tarieven van Hilde: ratonita7@hotmail.comZelzate is idd een beetje ver maar toch bedankt voor de tip!