Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hof te rhode = superzaal

  30-6-2009 11:48:07
hallo toekomstige bruidjes,

afgelopen zaterdag hebben wij ons feest gedaan in hof te rhode in schaffen. En het was prachtig, het was af, echt schitterend. Men heeft daar een prachtige tuin met grote vijver, een spectaculair dessertenbuffet, heel lekker eten en de garcons halen alles bij wat je maar wilt zo snel ze kunnen.
echt waar als er nog bruidjes zijn die een feestzaal zoeken in die regio moeten ze zeker eens naar daar gaan. De prijzen zijn zeker niet meer dan een andere feestzaal dus daarvoor moet je het niet laten.

Groetjes,
Nathalie
27/06/2009

Nathalie
27-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1313


tami
26-6-2010
 Meld misbruik30-6-2009 18:10:46

Hi Nathalie,

ik deel jouw mening. Had hun brochure ontvangen binnen een paar dagen en dat oogde al heel professioneel. Heel mooie locatie ook. Uiteindelijk konden we de regio niet aanhouden omwille van een aantal praktische obstakels voor onze buitenlandse gasten maar we hadden met veel plezier ons feest daar gegeven.
By the way : gefeliciteerd trouwens !
Groetjes



Ellen
14-8-2009
 Meld misbruik30-6-2009 18:10:48

Dag Nathalie!

Ik heb met glunderende ogen jouw berichtje gelezen, want wij trouwen namelijk binnen 6 weken en doen zowel onze ceremonie als ons huwelijksfeest in Hof Te Rhode! Toen we zijn gaan informeren i.v.m. prijzen enz. vorige zomer waren we direct verkocht. En natuurlijk om een berichtje zoals het jouwe te lezen maakt het nog veel leuker!

We zijn heel benieuwd! Nu vrijdag gaan we onze menu bespreken. Tot nu toe hebben we niets dan lof over het personeel en alle hulp die we tot nu toe gehad hebben.

Veel groetjes!

Ellen



Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik30-6-2009 22:26:20

kan je mij enig idee geven van de prijzen? Wij hebben momenteel een optie op een zaal daar niet ver vandaan en die prijzen vallen supermee, misschien die van Hof te Rhode ook wel? je kan me ook mailen op ibe-degreef@hotmail.com



Nathalie
27-6-2009
 Meld misbruik2-7-2009 10:55:49

Ibe,
ik heb geprobeerd je iets door te mailen maar ik krijg altijd een foutmelding bij jouw adres dat ik niet kan verzenden. het is toch ibe-degreef@hotmail.com of heb je misschien nog een ander adres?

Groetjes,
nathalie



Han
18-7-2009
 Meld misbruik2-7-2009 12:51:47

dag Nathalie,

ook wij trouwen in Hof te Rhode over twee weken! We zijn tot nu toe ook erg tevreden over de geboden service. We hebben al afgesproken met de DJ van de zaal en dat leek mee te vallen. Wat is jouw ervaring met hem? Draait hij leuke muziek en verandert hij zodra hij merkt dat er niemand meer danst?
Je mag me ook altijd mailen op hanrombaut@hotmail.com. Bedankt alvast en proficiat met jullie huwelijk!

groetjes, Han


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...