Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

07-08-09

  28-6-2009 20:53:13
Wie trouwt er ook op 7-8-9? Beginnen jullie al te stressen? Bij mij begint het toch hoor. Ik moet ook nog een paar kleine dingen in orde brengen, ben bang dat ik dingen vergeet!
Groetjes,

Ilse
22-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 973


imke
7-8-2008
 Meld misbruik28-6-2009 21:05:45

Wij trouwen ook op 7-8-9! Het begint al stilaan te kriebelen. Ik vind het wel spannend, maar echt stress heb ik nog niet. Ik moet ook nog enkele dingen in orde brengen hoor. We hebben nog enkele weken he! Waar trouwen jullie?


groetjes



Ellen
14-8-2009
 Meld misbruik28-6-2009 21:33:43

Hoi,

Wij trouwen een weekje na jullie, op 14/08/09. Ik ben net terug van een heel origineel en super leuk vrijgezellen weekend! En nu is het aftellen tot aan de trouw begonnen .... vrijdag mijn eerste pas ... ben benieuwd. We moeten nog een aantal dingen in orde brengen, maar we maken er ons geen zorgen over! We proberen niet te stressen :-)

Veel groetjes en nog veel succes met je voorbereidingen!




Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik28-6-2009 22:07:11

Wij trouwen op 14-08-09.
Bij mij beginnen de zenuwen al te komen...
Bij m'n ventje nog niet! Die laat alles op zich af komen :)
Alle grote lijnen zijn geregeld, enkel nog met alle betrokken partijen afspreken om details te bespreken!
Voor de rest is het afwachten ..



Ester
7-8-2009
 Meld misbruik28-6-2009 22:15:32

hallo,
wij trouwen ook op 7-8-9 :). we zijn al vollop aant aftellen en aant hopen op goed weer ;)!!
we moeten ook nog wat dingen regelen maar het zal wel allemaal op zen pootjes terecht komen.
we hebben al wat stress minder met het goede nieuws dat ik afgestudeerd ben, gelukkig heb ik al werk... dus financieel komt alles ook wel in orde !!
we kijken echt uit naar de trouw, we gaan dan ook pas werkelijk na de trouw samenwonen.
veel succes met de voorbereidingen!
greetz Ester



mireille-luc
1-8-2009
 Meld misbruik29-6-2009 7:46:11

hey ilse wij trouwen 1 augustus een weekje voor jullie en ja hoor hier komt ook stilletjes de stress aan nu zaterdag 1 ste pas grtjs mir



Lesley
7-8-2009
 Meld misbruik29-6-2009 8:03:21

Wij trouwen ook op 07-08-09... Wij moeten eigenlijk nog wel wat in orde brengen (zoals de mis), maar stress heb ik niet echt...Het komt allemaal wel goed en we gaan ons dan gewoon amuseren...



Lesley
7-8-2009
 Meld misbruik29-6-2009 8:03:22

Wij trouwen ook op 07-08-09... Wij moeten eigenlijk nog wel wat in orde brengen (zoals de mis), maar stress heb ik niet echt...Het komt allemaal wel goed en we gaan ons dan gewoon amuseren...



Vicky
3-7-2010
 Meld misbruik29-6-2009 9:24:35

Hei Ilse,

wij trouwen ook op 07-08-09, als ik eraan denk dat het nog maar een goei 5 weken is tot aan den trouw, begint het zeker wel te kriebelen. Morgen hebben we een afspraak met de DJ om onze avond te overlopen, de juwelier heeft ondertussen gebeld dat de ringen klaar liggen en half juli mag ik mijn jurk gaan halen. Maw. alles is zo goed als geregeld, enkel nog kleine dingen zoals bedankjes voor de gasten, gastenboek,enzo. moet ik nog in orde brengen.

Groetjes
Vicky



veerle
8-8-2009
 Meld misbruik29-6-2009 11:16:51

Hallo, Ilse,
Wij trouwen ook op 07/08/09 en nu beginnen de zenuwen toch te komen, niet iedereen heeft al iets laten weten of ze komen of niet en dat maakt mij het meeste zenuwachtig! De rest op zich valt nog mee, hopelijk hebben we ook een beetje mooi weer,
waar trouwen jullie? Ik in Oostende
Groetjes Veerle
07/08/09



linda
7-8-2009
 Meld misbruik29-6-2009 19:01:58

hoi Ilse,

wij trouwen ook op 07-08-09. de zenuwen vallen nog wel mee, maar ik moet toch nog enkele zaken afhandelen. we zullen duimen voor goei weer, maar ietsje minder als vandaag is ook goed.

groetjes linda



Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik29-6-2009 22:05:32

Hoi!

Ook wij kozen voor 7 augustus (de tiende verjaardag van mijn zoontje).

Zaterdag gingen we de trouwringen ophalen: echt héél schoon!
Vanavond overliepen we nog eens ons persoonlijk draaiboek.
't Zijn dus vooral praktische dingen die nog op punt gezet moeten worden: eens samenzitten met dj/bloemist/cateraar/... voor de laatste afspraken, nog wat spulletjes zoeken om de feestzaal te decoreren, enz...
En vooral... wachten op alle bevestigingen en afzeggingen (de genodigden hebben nog tot 15 juli de tijd!), zodat we dan die 'ambetante' tafelindeling kunnen opmaken :-(

Groetjes,
Sabrina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...