Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ne keer goed nieuws

  27-6-2009 19:14:15
Na alle pech die we al gehad hebben, wil ik vandaag ne keer goed nieuws vertellen. Ik ben net mijn kleedje gaan afhalen en het zat gewoonweg perfect!! Ik vind het plots ook terug supermooi, weet terug waarom ik dat gekozen had, enz (heb nogal veel getwijfeld, ook al op dit forum gepost). Maar vandaag voel ik me gewoon fantastisch!
Binnen een weekje ben ik 'mevrouw', hihi.

Valerie
04/07/09

Geert
4-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 999


Stéphanie
24-4-2010
 Meld misbruik27-6-2009 21:52:55

hoi,

Zo goed voor je en ben er zeker van dat je volgende week zal schitteren.
Ik moet nog wachten tot april volgend jaar tot ik 'mevrouw' ben....

vele groetjes
stéphanie



Ans
8-8-2009
 Meld misbruik28-6-2009 12:17:06

Hey,

Nog 1 stressie weekje dus :-)
Voor ons nog 41 dagen...
Jullie zijn toch dat koppel dat ook Merry Marry hebben in de kerk hé? Ik dacht zelfs dat jullie het bevriende koppel waren van hen?
Enfin, laat iets weten hoe het was hé, want wij hebben ze ook geboekt :-)

grtz
Ans
08-08-2009



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik28-6-2009 23:33:17

Jaja, wij hebben Merry Marry en de man op de synthesizer is idd een vriend van mijn toekomstige. Zal zéker verslagje doen hoor!

Valerie



Ans
8-8-2009
 Meld misbruik29-6-2009 18:29:57

Geniet er maar van!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...