Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

openingsdans: wat is traditie?

  24-3-2003 15:03:16
wie kan me helpen: hoe verloop de openingsdans: bruid en vader eerst en dan bruidskoppel of eerst bruidskoppel en dan bruid met vader en bruidegom met moeder of???



Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1486


Isabelle

 Meld misbruik27-3-2003 17:30:12

Normaal eerst het koppel en dan bruid met haar vader, bruidegom met zijn moeder.


Maar jullie kunnen er natuurlijk zelf iets van maken. Jullie hoeven de regels niet te volgen!



krista
8-8-2003
 Meld misbruik2-4-2003 19:34:01

Wij doen onze dag ook vrij traditioneel en bij mijn weten traditioneel of niet, je eerste dans is toch met je kersverse echtgenoot. en daarna kun je kiezen wie je wil.


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...