Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Disneyknuffel Mickey Mouse

  26-6-2009 13:31:37
Hoi iedereen

Ik heb een kleine oproep!

Ik ben op zoek naar een Mickey Mouse knuffeltje dat enkele weken geleden bij de Dag Allemaal te verkrijgen was. Omdat ik te laat op de hoogte was van de actie heb ik deze gemist (De andere knuffels heb ik wel allemaal). Maar omdat Mickey eigenlijk het belangrijkste symbool is van Disney zou ik deze er toch graag bij hebben. Als iemand misschien zo een knuffeltje van Mickey Mouse teveel heeft zou je mij daar superveel plezier mee doen.

We zouden de knuffeltjes willen gebruiken tijdens onze fotoshoot omdat ik een supergrote fan ben van Disney!

Nog veel succes iedereen met de voorbereidingen!

Kim
01/08/2009

Kim
1-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 956


Stephanie
7-8-2010
 Meld misbruik26-6-2009 15:08:03

Hey Kim,
vanwaar ben je? Anders mag je het onze wel lenen voor de foto's...

Groetjes,
Stephanie



Kim
1-8-2009
 Meld misbruik26-6-2009 15:15:18

Ik ben van Kortessem (Limburg), dichtbij Hasselt



lotte
17-4-2010
 Meld misbruik26-6-2009 21:15:37

Je kan die nog nabestellen denk ik?



Stephanie
7-8-2010
 Meld misbruik27-6-2009 19:51:45

Ik denk ook dat je die nog kan nabestellen, eens bellen naar dagallemaal!
Moest je het niet meer vinden, dan kan je mij mailen op stepkematthys@hotmail.com



Stephanie
4-10-2008
 Meld misbruik2-7-2009 2:15:11

bij C&A verkopen ze ze ook hoor
ben er gisteren nog geweest en ze zien hangen :)

xxx Stephanie
alleenvanmij@live.be



sofie
29-5-2010
 Meld misbruik6-7-2009 15:10:15

een ander mooi ideetje voor je fotoshoot is gebruik maken van de knuffels van micky en minnie in trouwkostuum. past meer bij de dag. je kunt ze in disneyland krijgen. maar volgens mij zijn ze buiten het park ook zo te verkrijgen hoor.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...