Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hartje luchten

  26-6-2009 10:05:02
Hey bruidjes.
Er moet me iets van het hart.
Geen betere plek om het hier te doen.
Mijn ventje heeft geen goede band met zijn moeder,
zij is ook totaal niet geintresseerd in ons.
Ze komt bena nooit langs en als ze komt heeft ze wel iets nodig.
Altijd moet zei al de aandacht hebben.
Hij ziet het niet zitten om met haar de kerk binnen te stappen.
Ik had heel graag met mijn mama de kerk binnen gewandeld maar mijn ventje wil dus niet.
Wij hebben beide geen papa meer.
Weet echt niet hoe dit op te lossen.
Mijn ventje wil zelfs alle contact verbreken met haar na onze trouw.
Het zit hem blijkbaar erg hoog allemaal wat ik ook volledig begrijp.
Nooit heeft ze omgekeken naar hem,nooit geen liefde gegeven.
En dan nog zoiets mijn ventje heeft 1 broer en mijn ventje is peter van zijn zoon.
Wij hadden hem gevraagt om bruidskindje te zijn.
Het was allemaal goed.
Maar nu wil de vrouw van mijn ventje zijn broer niet meer praten met ons reden weet ik niet en ben ook niet van plan dat te gaan vragen.
Welkom voelen we ons niet daar.
Als ze er echt niet buiten kan zegt ze wel iets maar met een lip tot in Parijs.
Dit is nu al 2 maanden zo.
Nu moeten we nog kleren gaan kopen voor het kind .
Ze geeft hem wel mee maar we moeten voorde middag gaan want het word warm nademiddag.
Blijkbaar is het echt met tegen zin.
Ik heb zo een zin om te zeggen dat het allemaal niet meer moet maar ja dan haal ik weer ruzie op mijn nek.
Dit kan ik nu wel missen.
Nu had ik ook opgevangen via via dat de schoonzus en de moeder van mijn ventje tege iedereen van de familie zitten te zeggen dat wij overdrijven.
Begrijp het niet.
Zij vinden het niet nodig uitnodigingen te geven en dan ceremoniewagens dat vinden ze nog erger.
Ik word er zot van.
Waarom zeggen ze dat niet tegen ons.
Soms vraag ik me af of dit jaloezie is want de schoonzus is ook getrouwd maar enkel voor de wet en ze had graag voor de kerk getrouwd.
Ze heeft altijd gezegt dat ze dit nog gingen doen en nu wil ze dat niet meer.
Als het jaloezi is begrijp ik het niet ze heeft alles waar de meeste van dromen en voelt zich duidelijk beter dan iemand anders.
Ze heeft een nieuw huis gekregen en veel geld van thuis uit.
Dus dit vind ik gek.
En de moeder van mijn ventje ja die is altijd jaloers ze kan het niet verdragen dat haar zoon gelukkig is en dat we mooie luxe spullen kopen zoals een deftige wage.
Wij moeten er ook voor werken en dingen laten maar dat zien ze niet.
och tis me teveel even.
Theeft deugt gedaan om mijn uitleg te doen.
Groetjes An

an
14-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1151


Annelien
10-7-2010
 Meld misbruik26-6-2009 10:50:07

Lieve An

Graag wil ik je een hart onder de riem steken. Ik vind de situatie voor jou echt erg. Weet je, misschien is het best dat je vriend eens duidelijk aan zijn mama laat weten dat het hem zo hoog zit. Voor ermee te breken is het best dat hij er eerst over praat met haar, want anders zou hij zich dat heel zijn leven kunnen beklagen. Het klinkt raar, en ik praat je schoonmoeder echt niet goed, maar het blijft zijn moeder en hij zal het er altijd moeilijk mee blijven hebben. Mijn papa is ook gestorven en hij had ook met zijn moeder gebroken. Schijnbaar ging alles ok, maar ik weet dat hij er wel echt onder geleden heeft en vooral ook, breken is echt extreem. Zijn moeder is zelfs niet naar zijn begravenis gekomen! Ik heb mijn oma dus nooit ontmoet. Denk er eens over en praat erover, maar zorg dat hij niet in een depressie terecht komt. Als hij erover heeft kunnen spreken en tblijkt dat dit de enige oplossing is, dan kan hij met een gerust geweten afsluiten...En je bruidskindje; gewoon doen! Doe het voor dat kindje, natuurlijk is het niet leuk als zijn mama zo reageert, maar doe het voor dat kindje. Wat de kerk betreft he, misschien is het beter dat je vriend binnenkomt met iedereen en jou dan opwacht zodat jij dan met je mama binnenkomt erna. Ik weet ook nog niet wat wij gaan doen. Ik wou met mijn papa binnenkomen, maar dat zal ook niet lukken. Misschien komen we dan maar gewoon samen binnen, mijn vriend en ik want al dat gedoe..Doe waar je je het best bij voelt. Ik zou zeggen, volg je hart, ook al is het niet gemakkelijk.
Lieve An, laat je niet teveel ontmoedigen, op je trouwdag moet jij echt genieten!
Veel sterkte !



Sophie

 Meld misbruik26-6-2009 14:51:09

An, veel sterkte!
blijf er vooral over praten met elkaar.
Hopelijk komt het allemaal wel goed.



SOFIE

 Meld misbruik26-6-2009 18:22:55

Hallo An,

ik kan best begrijpen dat het wat moeilijk loopt voor jou als ik je verhaal lees. Op zo'n moment zou iedereen moeten blij zijn voor elkaar hé.
Al eens aan gedacht om samen de kerk binnen te komen? En wat het neefje van je man betreft; ik zou hem wel als bruidskindje laten voorlopen hoor. Het is niet omdat zijn moeder plots moeilijk doet tegenover jullie dat hij daarvan de dupe moet worden. Hoe is het contact met zijn broer? Misschien dat hij hem eens kan vragen waarom zij plots zo doen tegenover jullie? Tenslotte heb je wel recht om de ware reden te weten. En kan het nog altijd uitgepraat worden.

Ik raad je aan om je hoofd hier niet de hele tijd over te breken. Dit zorgt alleen maar voor meer spanningen en stress. Net datgene wat je meest kan missen in de voorbereiding van jullie dag. En vooral: niet vergeten dat het JULLIE DAG is!!! Jullie moeten (en zullen) stralen op je huwelijksdag.

Ik wens je nog heel veel sterkte en hopelijk komen jullie er op een positieve manier uit.

grtz



an
14-8-2009
 Meld misbruik27-6-2009 10:26:43

IK zou jullie heel graag willen bedanken voor jullie reactie.
Tis altijd fijn dat mensen eens luisteren als je het even niet meer ziet zitten.
Dus bij deze BEDANKT.
Groetjes An


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...