Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Raad aan toekomstige bruidjes

  14-9-2005 22:32:29
Lieve medebruidjes,

Binnen een paar dagen is het zover voor mij. Ik dacht dat ik geen zenuwen of stress had maar ik ben maandag ziek geworden. Hoge koorts, virale infectie...dus nu verplichtend platte rust en veel slapen.
Ik besef van mezelf dat ik teveel hooi op m'n vork heb genomen in de laatste weken, niet veel tijd genomen om op m'n plooi te komen. Dus maak dat je je goed verzorgt in de weken voor je bruiloft, want er is hiet toch enige vorm van lichte paniek. Niet zozeer bij mij, maar wel bij mijn ouders.
Ik zou het nu echt niet kunnen: stralend naar het altaar lopen...ik zou na 2 stappen zetten doodmoe zijn.

Groetjes,
Sophie

Sophie
24-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1106


Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik15-9-2005 0:28:09

hey Sophie

hoe erg!! Wanneer trouw je? Hopelijk gaat het snel beter. Ik ben tot 14 dagen voor onze trouw ziek geweest, echt last van asthma, en het is nu toch een pak beter. Misschien ga ik niet de hele nacht kunnen dansen, maar daar leg ik me bij neer. Inderdaad, rusten rusten rusten is de boodschap. 'k Wens je veel beterschap en hou ons op de hoogte.

liefs
Gaëlle



Evy
22-7-2006
 Meld misbruik15-9-2005 8:29:17

Veel beterschap Sophie!! Bedankt voor de goede raad!!

Voor jou en Gaelle een stralend huwelijk toegewenst op zaterdag!!

xxx Evy



Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik15-9-2005 11:50:19

Hoi Gaëlle,

Ik trouw op 24/09. 'k Heb dus nog een grote week om er bovenop te geraken maar vandaag is het erger dan gisteren.
Ik heb o.a. ook luchtwegeninfectie en ik moet zware antibioticakuur starten. Bovendien heb ik ook nog griep en begin van een oorontsteking. Dus ja: alles samen.
Ik kan er wel bij janken. Ik had mijn laatste weekje wel anders voorgesteld.

Geniet van je dagje morgen!

En Evy, bedankt voor je lieve berichtje

Groetjes
Sophie



Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik15-9-2005 12:21:20

Hey Sophie,

Wat erg voor je, maar je hebt nog een weekje om te recupereren hé. Verzorg u maar heel goed!Ik zal aan jou denken volgende week zaterdag en laat me zeker iets weten hé. En doe de groetjes aan Vanessa!

groetjes
sofie
15 07 2006



Inge
10-9-2005
 Meld misbruik15-9-2005 19:16:06

Hey, vorige week maandag had ik dezelfde symptomen als bij jou. Zaterdag ben ik getrouwd. Ik moest antibiotica nemen tot vrijdag. Tegen dan was ik al veel beter en zaterdag voelde ik mij opperbest. Ik denk inderdaad dat het ook vermoeidheid en stress was. In ieder geval, verzorg je goed; rust goed uit. Geniet met volle teugen van jullie trouwdag!

Groetjes Inge


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...