Nu Online
Momenteel zijn er 47 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress!!!

  25-6-2009 9:33:16
Wij trouwen nu zaterdag en ik begin echt wel stress te krijgen om alles nog op tijd klaar te krijgen. Het is zelfs zo erg geworden dat mijn aanstaande zich heeft kwaad gemaakt omdat ik alles 'afreageer' op hem! Niet zo leuk natuurlijk. Zijn er nog bruidjes die dit meemaken? Hoop in ieder geval dat het zo niet zal zijn de dag zelf!

Géralidine
19-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1029


Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik25-6-2009 9:42:15

Hey,

Wij trouwen ook nu zaterdag en moeten ook nog super veel in orde krijgen :) en ja mijne aanstaande moet het ook bekopen ;) Maar we komen er wel...
Vele groetjes en nog veel succes!

Ellen



Rebecca
27-6-2009
 Meld misbruik25-6-2009 9:45:08

Hoi,

Ik trouw zaterdag ook en ik moet ook wel toegeven dat ik meer op de toppen van mijn tenen loop. De ene keer wil ik aan mijn verloofde 'plakken', de andere keer kan ik het niet verdragen als hij mij es wil vastpakken. In mijn hoofdje draait dan de molen van: we moeten nog dat en dat en dat doen...

Ik ben lang heel rustig geweest, maar de laatste week is het dus tegenovergesteld omdat we opeens toch nog vanalles te regelen en te doen hadden...

Vandaag zal alles echt af zijn en heb een saunaken geboekt voor morgen, dan naar kapper en dan naar mijn mama, dat zal al helemaal anders zijn!

Dus in mijn ogen ben je zeker niet abnormaal, maar we moeten er rekening mee houden niet alles af te reageren op onze verloofde he, geen bridezilla worden :-). Maar ergens is het wel natuurlijk denk ik dat we wat meer rondlopen als een kieken zonder kop dan anders :-).

Vergeet zeker ook niet te genieten van jullie aanloop naar hé!

Succes!

Rebecca
27/06/09



Claudia
27-6-2009
 Meld misbruik25-6-2009 10:11:18

Hey mede- trouwertjes :o)

Ook wij trouwen zaterdag
Bij mij is het net omgekeerd. Ik ben de laatste 3 maanden (!!) enorm gestresseerd geweest en vooral mijn mama moest het bekopen... Mijn vriend blijkt op die momenten de enige die mij rustig krijgt.

Ik maak me alleen wat zorgen over het weer. Maar weet ook wel dat ik dit toch zal moeten nemen hoe het komt

in ieder geval geniet van deze mooie dag !! hoe dan ook zal het een stralende dag worden !!!

lieve groetjes



karin
9-9-2009
 Meld misbruik25-6-2009 10:13:53

Wel Géraldine,
Ik trouw binnen 76 dagen,en ik ben ook zoals een kieken zonder kop!:-))

Veel liefs,



Géralidine
19-9-2009
 Meld misbruik25-6-2009 10:36:24

ik ben dus de hele tijd helemaal rustig gebleven (zodanig dat alle mensen mij op de zenuwen werkten die mij vroegen of ik al niet gestresserd was -> ik werd het van hen!). Tot een week ervoor, dan is het begonnen... Vandaag heb ik normaal gezien ook alles klaar, dus morgen moet ik kunnen relaxen!
Bedankt voor de reacties, dat helpt echt wel. Raar hé! :)



ines
27-6-2009
 Meld misbruik25-6-2009 11:08:22

Ik heb ook stress (trouw ook zaterdag) maar kan het nog goed onder controle houden.
Wat moeten jullie nog allemaal doen? Ik dan dat alles inorde maar vind dat raar dus ik denk dat ik mss iets vergeten ben!



Claudia
27-6-2009
 Meld misbruik25-6-2009 11:21:45

Wij moeten vandaag de ringen nog afhalen + de mand voor de bedankjes (heb ze zelf gemaakt)
Moeten nog receptietafels voor 'smiddags gaan halen en bij mijn meter zetten (daar gaat middagreceptie door), misboekje bij de pastoor binnenbrengen
Morgen naar de zaal om daar nog laatste dingen te regelen. en nog eens bellen naar onze CM..

denk dat da alles is ohja en hier nog poetsen en strijken want vetrekken woensdag op huwelijksreis :o)

dikke zoen



heidi

 Meld misbruik25-6-2009 11:37:59

ik ben getrouwd op 16 Mei en herken me hierin wel, maar ik werd eigenlijk lastig van de vragen van de mensen "heb je geen stress, weet je wel waar je aan begint", je kent dat wel, meestal was dat om te pesten maar ik kreeg het gevoel dat de mensen ons huwelijk als een groot circus zagen. maar de week voor mijn trouw heb ik alles van me kunnen afzetten, met de kindjes nog eens naar plopsa geweest, saunake gaan doen (een paar keer die week), en ik was zeer rustig de dag zelf.
laar het gewoon op je afkomen en geniet, het is zo snel voorbij...



Nele
28-2-2009
 Meld misbruik25-6-2009 15:12:01

Ik herken t helemaal. De laatste dag voor onze trouw ben ik s avonds in tranen uitgebarsten omdat de kaars en de bloemen niet naar mijn goesting waren. Mijn ventje kreeg t er helemaal van op de zenuwen!
De dag zelf had ik iets van 'je m'en fou', dus alle stress helemaal vergeten!
Geniet ervan, komt wel goed!
Nele



evi
4-7-2009
 Meld misbruik26-6-2009 0:00:15

hey,

ik begrijp je volkomen, voor ons is het volgende zaterdag onze toer, en er zij nu al nachten dat ik maar niet in slaap geraak!! Ik wil alles zodanig perfect dat ik bang ben van de belangrijkste dingen te vergeten. ik wens je alvast stralend weer toe maar dat zal wel meevallen met de voorspellingen. een prachtige dag toegewenst en geniet ervan

groetjes
evi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...