Terug naar overzicht
De Cliënt in Lochristi!
kapper kianté in oostakker!
ik ga bij singleshair te Lokeren.x
En hebben jullie in deze kapsalons al jullie proef achter de rug?
nog niet maar ik heb met nieuwjaar mijn haar daar al eens laten opsteken en ik vond dit toen ook heel mooi.Wanneer trouw je?Wij 12sep in LOkeren. x
Ook 12 september in Lokeren :-).Ik ga liever niet meer naar singleshair. Ze zijn er niet vriendelijk vind ik en Anais heeft eens een echte rattekop van mij gemaakt. Iedereen zat mij uit te lachen en vroegen hoe lang ik mijn haar niet meer gewassen had. Ze had er teveel mousse enzo ingedaan zodat het vettig (maar echt megavettig) leek.Blijkbaar ben jij wel tevreden?
Trouw je voor de kerk? wij op de kopkapel...en stadhuis om 10.30. Hoe vlot de voorbereidingen? Wij zijn nu volop met uitnodigingen bezig...x
Hey,ik ga al een tijdje naar kapsalon Pascal in Lochristi, ben er heel tevreden over. Ik heb mijn eerste proefkapsel er al achter de rug en ze doet wat je vraagt, geeft tips enz. Uiteindelijk heb ik mijn haar toch nog laten knippen omdat ik vond dat het me niet zo goed stond, en binnen twee weken ga ik nog eens langs om te kleuren en bij te knippen. Volgende maand trouwen we en ik heb er het volste vertrouwen in dat mijn haar er goed zal uitzien...Groetjes,Inge (1/8/09)
Wij trouwen om 11.30 uur voor t'stad. Wij trouwen niet voor de kerk.Kapsalon Pascal, waar is dit ergens in Lochristi?