Terug naar overzicht
Hoi,mijn haar was vorige zomer nog net geknipt, heel kort achteraan, onder de kin vooraan. Toen heeft mijn man mij ten huwelijk gevraagd en in februari zijn we reeds getrouwd... Mijn haar kwam toen tot net op mijn schouders achteraan. Dus op een half jaar toch wel serieus gegroeid! Het was helemaal gekruld voor wat volume en redelijk strak bijmekaar gedaan.Als je de mogelijkheid ziet t een half jaar tot een jaar niet te laten knippen, moet t normaal toch wel iets langer zijn dan net onder de kin?Ik had trouwens nog steeds niet beslist wat ik ging doen op de dag dat we voor de wet trouwden. Ik ben met 2 fotootjes naar de kapper getrokken, 1 kort geknipt en 1 met t kapseltje dat ik hierboven omschreven heb! ;))groetjes,Nele
Ik heb mijn haar ook bijna een jaar laten groeien. Dit groeit al iets hoor. 8 à 10 cm wel denk ik. Nu kan ik het mijne wel laten opsteken. groetjes, Carolina
Mijn haren hebben me het langst dwars gezeten. Wat met halflange haren aanvangen? Ik heb gedacht aan extentions want groeien doen die van mij niet al te snel. Verder had ik ook al allerlei speldjes gekocht met bloemetjes en zo.Op voorhand heb ik mijn haren dan eens tof laten brushen en het viel hier in de smaak. Ga dus mijn haren de 10de juni dus zo laten doen. Dat is nog het meeste 'mij'!Veel succes...groetjes,Kim
halloik heb ook extensions laten steken, het was prachtig, en ik heb er nog steeds,
ik heb ook een halflang kapsel, eigenlijk mee een trendy asymetrische BOB (strak afgeleind met scheve frou) wat met m'n haar te doen was ook zo'n probleem.ik wou toch wel wat extra's voor die dag. maar het daarvoor laten groeien niet (zou ook helemaal niet ik zijn).dus na een lange zoektocht naar de verschillende mogelijkheden is de beslissing gevallen:heb van die strasssteentje van swarovski die over je haar schuift, aan de zeide van de langste blesse (juist tot onder de kin) worden er hier en daar van die steentjes in geplaatst.mijn kleed is al extravagant genoeg, dat ik mijn kapsel toch sober houd.