Terug naar overzicht
Hallo, kapper Laurent op de Mechelsesteenweg in Bonheiden is een tip. Hij doet eerst een proefkapsel en dan op de dag zelf natuurlijk; komt wel niet aan huis. Mijn zus heeft hier haar trouwkapsel (ze wou ook iets dat voor haar haar echt niet evident was) laten doen en ze was content. Wel niet de goedkoopste. x
Ik ga naar Coiffure Pascale in Eppegem. Kende die niet maar zij hebben bruidsarrangementen en heb er vrijdag mijn proefkapsel laten doen en was er supercontent van. Heb tevens een bruidje van dit forum ook de tip gegeven van daar te gaan en zij was er ook supercontent van. Zeker eens een kijkje nemen op hun site:http://www.coiffure-pascale.be/ Groetjes, Laura
hallo,Ik heb nu vrijdag een afspraak bij kapsalon Christa (brusselsesteenweg mechelen) Ik laat je iets weten hoe het was. Heeft iemand trouwens al ervaring bij dit kapsalon?
Ik ga bij kapper Gossip, Battelsesteenweg( eigenlijk Hoge weg) het einde van de steenweg tegen de brug van battel. Je moet daar achter Manuela vragen, zij kan ongelooflijk goed een kapsel opsteken.Zij is er alle dagen behalve donderdag.Veel succes!patricia
Hey!Neem anders ook eens contact op met mijn haarstyliste, zij komt aan huis en mijn proefopsteekkapsel was supermooi!!!www.mayastyling.be Veel succesPs ik trouw ook in oktober!
Hey ,Ik trouw ook in oktober en heb visagiste/hairstyliste Nuira L'Artista genomen. Zij is supercreatief en kan elk haarsoort in een mooi kapsel omtoveren. Make_up_artista@hotmail.comGroetjes !
Hey Ik ben zelf een visagist en hairstylist en ik kom aan huis. Regio antwerpen, brussel & oost-vlaanderen. Ik doe dit al 4 jaar en tegen voordelige prijs. U kan me mailen op ziana_bridal@hotmail.com of bellen op het nummer 0488/184 630
Hey