Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gilet kostuum ontbreekt

  23-6-2009 12:11:58
Help, ik moet het gewoon even kwijt. Reeds maanden geleden hebben we een mooi kostuum gevonden voor Jef, mijn toekomstige. Alles besteld, mooie combinatie gevonden van kostuum, hemd en een speciale gilet met das in dezelfde stof. Toen we de laatste keer gingen passen was de gilet zoek, geen probleem dit kon opnieuw besteld worden. Men ging ons bellen, niets gehoord. Wanneer ik zelf bel is er plots een probleem : niet meer mogelijk de gilet bij te bestellen. Maanden geleden was dit van onze kant in orde gebracht, nu horen we dat het niet volledig was. Het kostuum is heel mooi, maar de gilet met das maakten het wel "af". Wat nu ... Als ik opkom voor mezelf bij de winkel krijg ik antwoorden van 'Ja er zal iets mis gegaan zijn hé', en 'Ja we hebben ons best gedaan' ... Man man man ... als dat maar goed komt. Hij was zo fier met zijn kostummeke !

Ellen
1-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1185


Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik23-6-2009 14:33:16

Even iets anders, Mijn broer heet ook Jef en is 2 jaar terug ook met een Ellen getrouwd. Da was effe raar.
Ik zou daar toch serieus van mijne toren maken. Best nog op nen drukke zaterdag namiddag als er veel volk is. Misschien is best van nog naar een ander kostuum te zoeken? Dan moeten ze maar serieuze kortingen geven. Van wat merk is het? Misschien rechtstreeks (naar het merk) een vraag stellen of ze je echt niet meer kunnen helpen? Veel succes er nog mee.

Groetjes, Carolina



Lien
1-8-2009
 Meld misbruik23-6-2009 16:35:20

Ja, sta maar op je strepen!! Hola, dat moeten ze maar regelen! Of inderdaad een ander kostuum laten kiezen!

Maar tkomt wel in orde!

Groetjes

Lien
01/08/2009


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info