Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

3 oktober 2009

  22-6-2009 12:56:22
Wie trouwt nog op 3 oktober?
Wat moeten jullie nog allemaal regelen?
Wanneer worden jullie uitnodigingen verstuurd?

Hannelore
3-10-2009
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 995


Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik22-6-2009 13:04:14

Hoi Hannelore

Ik zit al redelijke tijd op deze site en je bent de eerste die net als ik op 3 oktober trouwt! (mss zijn er nog anderen maar daar weet ik nog niets van).

Wat moet ik nog regelen, mijn trouwringen, bloemist, de organisatie van de dag zelf.
Maar ook bijvoorbeeld het afwerken van onze uitnodigingen (het ontwerp is af, nu nog de tekst uitschrijven en printen), menu kiezen, openingsdans uitwerken, geschenkjes voor getuigen/ouders/uitgenodigden vinden. Misboekje printen in 100tal exemplaren

Ik denk dat ik nog wel eindje kan doordoen, maar de grote dingen zijn in orde: kerk/gemeente/feestzaal/liveband/catering/fotograaf/ceremoniemeester/vervoer/fotolocatie/...

Hoever sta je misschien?

Succes daarginds en veel plezier
Groetjes

Katrien
(Nog 103 dagen ;))



vanessa
3-10-2009
 Meld misbruik22-6-2009 19:02:49

hallo,

wij trouwen ook op 3 oktober en het zal er nu vlug gaan zijn. de meeste zaken zijn geregeld. nog de bloemen en huwelijkskaars enzo. menu ligt vast. en morgen krijgen we de uitnodigingen die zullen verstuurd worden eind juli denken we.

groetjes vanessa


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...