Nu Online
Momenteel zijn er 328 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

4 juli - nog 15 dagen

  19-6-2009 19:12:23
Hallo iedereen

Wie trouwt er ook op 4 juli? Hebben jullie al zenuwen, en is alles al geregeld?

groetjes

Cindy
4-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1052


Karen
4-7-2009
 Meld misbruik19-6-2009 19:17:14

Hey,
Wij trouwen ook op 4 juli,en nu begin ik toch al wat zenuwachtig te worden....
Bijna alles is geregeld,enkel nog wat kleinigheden..



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik19-6-2009 19:52:11

Nog een bruidje van 4 juli!
Hier serieus wat zenuwen hoor! Maar dat heeft ook veel met onze zaal te maken (ging helemaal verbouwd zijn tegen begin mei en is nog steeds niet af) en met het werk waar ze van ons allebei nog gigantisch veel verwachten...
Misboekjes moeten nog gedrukt worden en ook de menu's, maar de vormgeving is er al hoor. Kleedje, kostuum, bedankjes volgende week afhalen. Ballonnen voor aan de deur en wegwijzers naar de zaal de dag ervoor. Voor de rest lijkt alles geregeld.
Deze nacht wel slecht geslapen... De suite en onze ceremoniemeester gaan de handen vol hebben aan mij!

Veel succes nog en hopen op stralend, maar zeker niet te warm weer!

Valerie



Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik19-6-2009 19:53:09

Hoi wij trouwen een dagje vroeger en de zenuwen beginnen nu toch te spelen. Ben bij iedereen aan het checken of ze weten hoe de dag zal verlopen`, ben vandaag mijn kleed gaan halen, en nu maar hopen op goed weer voor het hele weekend.
groetjes Nathalie
03-07-09



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik19-6-2009 20:54:40

Hey

Ik trouw de 3e (wet) en de 11e (kerk+feest) en ik krijg toch ook al zenuwtjes! Ben vandaag ook mijn kleed gaan halen en heb mijn proefkapsel laten doen. Morgen gaan we voor de bedankjes en het het altaarbloemstuk. Toch de 2 belangrijkste zaken die nog moeten gebeuren. Spannend allemaal!! Geniet nog van de laatste weekjes en dagen!

Groetjes, Laura
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl



ellen
4-7-2009
 Meld misbruik19-6-2009 22:25:53

hey,

heel vreemd maar ik ben niet hypernerveus ofzo... bijna alles is geregeld...
hopelijk goed weer en kan ik de ervoor goed slapen.
groetjes



Karen
4-7-2009
 Meld misbruik20-6-2009 7:53:38

Ik heb ook mijn kleed!!!
Ik heb gewoon het gevoel dat ik toch iets over het hoofd gezien heb.

Karen 04/07/09.



Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik20-6-2009 10:00:23

hey,
iki trouw ook de 4de en begin toch lichtekes nerveus te worden. het zijn allemaal nog zo van die kleine dingetjes die moeten gedaan worden: speech schrijven, gelofte, zien dat er broodjes besteld worden, de ringen gaan halen... ik ben dit weekend alles bij elkaar aan het leggen. een stapeltje voor de kapper, de zaal, de DJ... Hoop dat ik niets ga vergeten!

we gaan nu eens naar het stadhuis om te zien hoe we juist moeten rijden en waar er parkeerplaats is, in Mechelen is het markt op zaterdag dus da is nog niet zo simpel om iedereen dr te laten geraken...

en daarnaast ben ik nog superhard aan het duimen voor mooi weer!

groetjes!



tamara
4-7-2009
 Meld misbruik21-6-2009 14:16:18

Hey,

Hier nog een bruidje van 4 juli. Van zenuwen heb ik tot nu toe helemaal geen last. Alles is zo goed als geregeld buiten een paar kleine dingen, maar die komen ook wel in orde. Mijn kleed ben ik vorige week gaan halen, volgende week proefkapsel. Misboekje is binnen bij de drukker. Mijn ventje moet zijn belofte nog schrijven maar dat zal ook wel in orde komen zeker. Alleen het weer kunnen we niet veranderen dus laat ons hopen dat het prachtige dag zal worden.
Veel succes iedereen en geniet ervan.

Tamara



evi
4-7-2009
 Meld misbruik21-6-2009 19:49:49

hey,

hier nog een bruidje van 4juli, ik heb soms stress, vooral als ik iets moet doen voor de trouw, dinsdag mag ik om mijn kleed, dan nog eens een proefkapsel en zaterdag voor mijn proefmake-up. Alles komt redelijk op zijn plaats. nog 13 daagjes :-)

groetjes evi

www.everyoneweb.com/4juli2009



cindy
4-7-2009
 Meld misbruik22-6-2009 9:07:44

Hallo,

Wij trouwen ook op 4juli. De stress is volledig voorbij. nu de laatste week aan het werk.
Voor het huwelijk is alles geregeld. Enkel vrijdag nog even langsgaan in de feestzaal voor de tafelschikking.
Nu enkel nog duimen voor prachtig weer.
groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...